3185
Sök

Fick pengar på posten utan veta varför?? :/

(none)
1 725 Inlägg
8 september 2007
Trådstartare
#21
Rejad skrev:
ring å klaga för att du fick så lite! tongue
haha, ja, först så blev man ju glad..Men efter en stund så tänkte man lite varför det inte kunde vara typ 1000 spänn wink

--Lev i går som det vore i morgon--

9 108 Inlägg
9 september 2007
#22
Smartpak verkar ju vara Bussgods men det antar jag att du redan googlat på smile Du har inte skickat något via postförskott till någon? Eller kanske råkat betalt för mycket i frakt på något?

För så lite pengar hade jag inte brytt mig om att ringa och höra, du blir ju inte ruinerad om dom kommer på dig precis, och frågar dom är det ju bara att säga att du inte ens märkt det. smile


956 Inlägg
9 september 2007
#23
vet att vissa gubbar på peab fick över en miljon i en månadslön för 3-4 år sen...medan vissa andra gubbar där inte fick ett öre..men dom där miljonerna tog peab ganska fort tillbaka...haha vart nåt fel nånstans

eldus veldus

538 Inlägg
9 september 2007
#24
Phaetoon skrev:
Jag vet en person som fick mer än en miljon insatt på sitt konto av misstag.
Han fick några tusenlappar för att han inte använde pengarna utan ringde och kollade med banken direkt. Det är för övrigt olagligt att använda sig av pengarna...
hade tagit ut de o flytt landet! tongue

88 Inlägg
9 september 2007
#25
cutlass skrev:
Min pappa fick 860 000 insatt på sitt konto för ett par år sen av misstag...han fick dock ingen ersättning som tack för att han gick direkt till banken.. lite surt..hehe=)
Mycke pengar, då lär man ju ta ut dom o dra till thailand :p

Volvo V50 1.6D Summum Start/Stop MY10

654 Inlägg
9 september 2007
#26
Albertoo skrev:
Phaetoon skrev:
Jag vet en person som fick mer än en miljon insatt på sitt konto av misstag.
Han fick några tusenlappar för att han inte använde pengarna utan ringde och kollade med banken direkt. Det är för övrigt olagligt att använda sig av pengarna...
hade tagit ut de o flytt landet! tongue
Är ju tur att 1miljon SEK är så frutansvärt mycket pengar så man kan leva många många år på flykt i ett annat land.

Scania, javisst.
237 Inlägg
10 september 2007
#27
Blida skrev:
Albertoo skrev:
Phaetoon skrev:
Jag vet en person som fick mer än en miljon insatt på sitt konto av misstag.
Han fick några tusenlappar för att han inte använde pengarna utan ringde och kollade med banken direkt. Det är för övrigt olagligt att använda sig av pengarna...
hade tagit ut de o flytt landet! tongue
Är ju tur att 1miljon SEK är så frutansvärt mycket pengar så man kan leva många många år på flykt i ett annat land.
Några bacon korvar på statoil i norge?


Sök