tjenare funderar på å ha 5 extraljus på min volvo 740 är det nån som har bilder på en 740 eller en 940 me 5 ljus ? eller om ni vet någon hemsida som säljer såna hållare te extraljus ?
MVH: F.N
Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D
jag har en bild på en kille som har 6 st på en 240
Var då? *letar och letar*
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
tjenare funderar på å ha 5 extraljus på min volvo 740 är det nån som har bilder på en 740 eller en 940 me 5 ljus ? eller om ni vet någon hemsida som säljer såna hållare te extraljus ?
MVH: F.N
Jag har 5 big knick blue på ramp tillsalu, med effektljus och kablar.
har redan ljus men skulle vilja ha bilder på bilar med 5 just den anordningen du har på din ford tänkte jag montera mina med Har tänkt att ha 3 blå uppe sen 2 vita på vardera sida neråt, inga som har fler bilder hörde om en 240 ?? bilder
Volvo bygger traktorer, Saab bygger flygplan. Jaha vad har det med saken att göra ? inte fan ska du väl flyga med bilen eller hur ? Därför e Volvos växellådor bättre än saabs :D