Men... det är ju mest isärplockat hela tiden?! Är du inte sugen på att ANVÄNDA bilen?! ;P
Jaja, det är ju ett tag kvar till sommaren och du får väl ihop det tills dess. Ser fram emot att se den ute, och vill du ha hjälp med att fixa snygga bilder vet du att du är välkommen ner till Kinnekulle?
Men... det är ju mest isärplockat hela tiden?! Är du inte sugen på att ANVÄNDA bilen?! ;P
Jaja, det är ju ett tag kvar till sommaren och du får väl ihop det tills dess. Ser fram emot att se den ute, och vill du ha hjälp med att fixa snygga bilder vet du att du är välkommen ner till Kinnekulle?
oj hade inte uppdaterat här på länge så här kommer det lite som har hänt
V160 lådan ska byta 2ans syncring och även 2ans drev :evil:
Kolla vad fina kuggen är
Kommer för hoppnings vis få i 2an bättre efter detta
Säg gärna vad ni tycker jag blev skit nöjd med detta..
Grenrören är oxå fina
Hade inte muttrar till bakre turbon när bilden togs men nu har jag dom och grejerna till lådan är beställda och så har jag fått min topp till baka med men mer info om den kommer till vintern då den åker i...
Var ju som sagt och körde på moholms strippen med supran slutade tråkigt dock..
Kardan ros River ner kardan
Sen så ställde vi ut på Westcost mässan som var i vänersborg
Sedan har jag monterat våra egan diff bussningar till diffen så den sitter stumt nu kommer ladda inför 201m körningen som kommer till helgen i karlstad men det blir körning på 1,2bar och utan slicks tror jag...
Körningen i karlstad gick hyfsad spann hela 201m sedan prova jag på lite drifting i regn vädret men tyckte banan var så liten men det gick hyffsat iallafall rätt så svårt med 315 däck ibak att drifta med
Sen så skulle jag prova att slira lite på kopplingen i väg på supran för att inte spinna så mycket och att kardan skulle hålla.. Så jag skruvde på slicksen sedan drog bort för att testa lite hällde ut vatten på vägen rulla i för att värma och detta blev resultatet...
så står bilen nu kommer nog börja med att plocka ur motor & låda för mer effekt ökning och förbättring osv...
Har även köpt en annan rail med AN-8 anslutningar.
och så här står bilen just nu ska börja riva motorn och slänga i den andra toppen med kammarna :mrgreen: 300 med 11.5 i lyft
Sedan har jag köpt en till v160 låda som ska renoveras och spridare,regulator och gammla railen är såld.. Det som ska inhandlas nu i bränsle väg är 1600>cc och stöddigare pump samt fuelcell och weldon regulator..