Vi måste få till de där, jag tror inte de kan ha nånting med servern att göra eftersom vi var 7st igår + att de kom några icke TGO medlemmar in igår, men vem vet de kan ju ha nånting med servern att göra också. jag ska försöka få tag på nån som kan veta vad felet är så vi alla kan vara där inne och drifta
Hello boys. nu är de så att jag har gått och blivit medlem i SRM, för att där är de race/rallycross också vilket är jävligt roligt men jag kommer fortfarande komma in på servern och köra och va med på drifting tävlingen aero vill du sköta teamet eller vill ni att jag ska göra det ändå?
Hello boys. nu är de så att jag har gått och blivit medlem i SRM, för att där är de race/rallycross också vilket är jävligt roligt men jag kommer fortfarande komma in på servern och köra och va med på drifting tävlingen aero vill du sköta teamet eller vill ni att jag ska göra det ändå?
Har fullt upp ändå du. Så det får någon annan ta hand om
är det någon som är sugen på att ha de här drifting teamet igång? de verkar inte vara nån aktivitet här längre..någon annan får hålla i teamet jag har inte tid med det
TGO - Garaget.org's LFS team
Vill ni vara med? Skriv i Gästboken eller skicka PM/email.