3201
Sök

Redig avåkning

586 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Natten tills idag så var jag och några kompisar ute och åte runt. Och vettifan hur, så kom vi tills en väg ingen av oss hade åkt förut. Krokig, lång och jävligt mycket djur så jag körde ganska lungt och hade väldigt mycket koll åt sidorna. Så skymtade jag någonting som refekterade i skogen, med hann aldrig kolla vad det var, men det såg ut som en bil som låg där inne. Jag skulle precis nämna det jag såg för vännerna jag hade med i bilen, men kom inte så långt innan en grävning hoppar ut en bit framför bilen. Hur som helst så började vi skratta för att en av kompisarna skriker "EN SKUNK TILL!". Tillslut när jag hade fått tillbaka andan och skrattandet hade gett sig litegranna så frågade jag ifall vi kunde vända för jag ville se vad jag såg. Ajjemen så vi vände och ingen av oss såg någonting, så jag började tro att jag bara inbillade mig. Fast när vi hade vänt en ytterligare gång så såg vi den.

Det var en Ford Orion -92 som låg där nere.

http://www.freewebs.com/spotnix/%5Fgaraget/%5Favakning/DSC00713.JPG

Synes kanske inte så bra på bilen, men den låg långt ned ifrån körbanan. Fick inte till ljuset som jag ville heller då jag fick stå över hela vägen med helljusen, dimljusen och allt jag hitta som var påslaget tongue

Precis innan avåkningen så var det en svag högerkurva och jag misstänker att han/hon har kört utav fan och missat kurvan totalt. föraren hade även dragit med sig en vägpinne som låg vid vägkanten.

Ska se om jag åker den vägen senare och kan komma med fler bilder. smile

586 Inlägg
13 september 2007
Trådstartare
Nope, det var det inte. Såg ut som bilen hade legat där ett tag, men det svårt att se.. var kolsvart tongue Blev betydligt ljusare på bilden. smile

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
13 september 2007
Undrar om dom bara körde av vägen och gled ner eller om dom flög av vägen och bilen bara ställde sig på nosen.

Om det är det senare så kan det inte vart en direkt behaglig upplevelse..
Synd att man inte ser hur fronten ser ut på bilen..

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

9 108 Inlägg
13 september 2007
Jag hoppas ni gick ner och kollade i bilen så det inte låg någon där och inte bara gissar? tongue

133 Inlägg
13 september 2007
Låg säkert nån medvetslös jäkel där i smile

586 Inlägg
14 september 2007
Trådstartare
Haha nej, ligger inga i den bilen. Var nere och kikade när det var ljust med och tog mer bilder.
Bilderna kan jag inte lägga över till datorn ännu eftersom min kabel är utlånad. Fronten hade klarat sig förvånadsvärt bra, dock var sidan intryckt efter bilen har skrapar i ett träd.
Sterion såg ut att vara snodd.

Ska försöka få upp bilderna så fort som möjligt.

Sök