hejsan, nu börjar jag bli less... jag har MSN messenger 7,5 och nu kan jag inte logga in pga att det kommer upp en ruta där det står "a newer version is available. you must install the newer version in order to continue" men jag vill ju fan inte ha det nya msn, för jag har provat det förut och det funkar inte för mig, jag kan inte starta eller ta emot konvensationer (eller hur fan det stavas?) så jag vill ha kvar msn messenger 7,5 men det verkar jag inte kunna,utan jag måste installera det nyare msn som inte funkar för mig för att komma in på msn
så nån som vet varför nyare msn strular för mig, eller kanske nån vet hur jag gör för att kunna fortsätta använda mitt gammla msn (msn messenger 7,5)
väldigt tacksam för svar som löser mitt problem!!
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!
7.5.. är du sen? Varför vill du inte använda MSN live för? Vadå inte funkar.. prova igen!
jaa det är det enda msn som funkar för mig..... MSN live funkar ju inte som sagt... har provat att installera, avinstallera och laddat hem från olika ställen osv men funkar inte endå... så jag vill ha kvar mitt gammla msn
Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!