Nopp, den står här ute Ska göra ett sista försök och få sålt den.. och går inte det så behåller jag den
Okej, de e ju en bra och pålitlig bil så, synd bara på det med taket...
Mvh/Fredrik
Jodå det är en pålitlig bil Och det med taket och huven är lätt fixat, har inte ork till det bara
Jag hade behållt den om det inte vart för att den är så stor och törstig.. Då jag har ett långdistansförhållande så måste jag i dagsläget välja bort bilen direkt som färdmedel.. och tanken är att hitta en snål bil så att jag slipper det
Så nu var det dax för en ny update. Denna gången handlar det om mitt nya slutrör:)
Gjorde en enkel lösning och tog bara bort gubbkröken och satte dit en rak rörbit med ett kromat ändrör. Gjorde extremt mycket på utseendet tycker jag;)
Jag har ingen direkt bild före bytet, men tog den bästa jag hittade.
Före
Efter, så här blev det
Det var allt för denna gången. Kommentera mycket nu!
Håller med Fredrik till fullo utom när det gäller Projekttråden.. där är det då fanimej svårt att få igång det riktigt, då tycker jag gorg är bättre på den punkten
Håller med Fredrik till fullo utom när det gäller Projekttråden.. där är det då fanimej svårt att få igång det riktigt, då tycker jag gorg är bättre på den punkten
Men utöver det är det en solklar hemsida
Blev bra med kröken BTW
Asså, så de kan vara lite segt där? som tidigare sagt så får jag se om de blir nått där...