Tjena! Ville bara tipsa folket om ett väldigt bra nytt spel som precis kommit ut, och är helt gratis!
Spelet heter BMW M3 Challenge, och går ut på att köra snabbt på bana (Nürburgring GP/Nürburgring Sprint) i en BMW E92 M3.
Spelet har väldigt bra grafik, ljud och framförallt fysik.
Väldigt roligt spel som man fastnar lätt för. Går även att drifta för er som gillar det
Det rekommenderas att köra med ratt till datorn när man spelar.
Notera att det går även att spela över LAN eller internet med upp till 16st spelare!
Här är en bild på spelet:
Spelet finns att ladda ner på den officiella hemsidan och på diverse torrent-trackers (notera att spelet är gratis så det är inte olagligt att ladda ner det). Adress till officiella sidan:
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.
För att en bra torrent går oftast mycket fortare än en http/ftp server, då man kan ladda samma fil samtidigt från flera personer. Och det finns alternativ till TPB, som t.ex. TL, där jag laddade ner mitt spel i ca 400-1000kb/s.
Och förresten alla, jag har kört lite nu och har en sunkig varvtid på 2:27.012 på Nüburgring GP. Vad ligger ni på?
Offlinebilar jag äger just nu:Mitsubishi Lancer Evolution IV GSR -96, Saab 9000 CDE 2.3t -95, Saab 9000CSE 2.3T -95, Toyota KE35 -78.
För att en bra torrent går oftast mycket fortare än en http/ftp server, då man kan ladda samma fil samtidigt från flera personer. Och det finns alternativ till TPB, som t.ex. TL, där jag laddade ner mitt spel i ca 400-1000kb/s.
Och förresten alla, jag har kört lite nu och har en sunkig varvtid på 2:27.012 på Nüburgring GP. Vad ligger ni på?
Fräckt, ska vi skryta om vem som är medlem på bäst trackers? Jag tror att jag vinner...
Men det är inte alla som ens vet vad BT är för något. Därför postade jag den länken som jag använde istället för att logga in på en tracker och söka för att kanske inte hitta.
Russel Crowe, Gladiator.
Jag var jätteivrig att få spela tills jag ställt in kontrollerna. Spelet låser sig när jag ska välja vilken typ av race jag vill köra (Single/Multiplayer). provade 3 gånger att välja olika o fick starta om datorn på strömbrytarn varje gång så de åkte i papperskorgen