2802
Sök

Första projektet..

45 Inlägg
8 december 2005
helt klart audi a4 eller tt

SSS -12
3 217 Inlägg
9 december 2005
Honda Prelude säger jag, den är definitivt inte vanlig och har ett fruktansvärt härligt stuk... För rätt pengar så har jag en i garaget till dig wink

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

102 Inlägg
9 december 2005
Jag skulle ha köpt en volvo.. det gjorde jag också som första projekt.. 745 tic.. dom e billiga att hålla på med.. tex. reservdelar mm.. och man behöver inte vara rädd att dit med vinkelslipen för att göra något radikalt..
Känner nu när man har bytt "upp" sig till audi så är det inte samma känsla som att köra en frustande volvo!

Mr
267 Inlägg
13 december 2005
ta o bygg en gammal amerikans muskelbil med ny teknologi!!
jag snackar inte massa elektronik o sånt skit utan ny mekanik..
bygg en muskelbil med vägegenskaper som en ny japs.. utan att överdriva massa elektronik som dvd o sånt, för de kan vemsomhelst göra..
bygg en med typ delad bakaxel, kuggstångsstyrning.. rubbet tongue

Mer gas är alltid lagningen eller lösningen.

Billackerare
31 Inlägg
14 december 2005
michael561 skrev:
Någon gillar visst BMW här innne smile

Jag håller faktiskt med...roligare att göra en ovanlig bil ännu ovanligare än att ta en som finns i mängder och göra ovanlig... Ta en Alfa t.ex...

Håller med dej här...En ovanlig bil som inte e för gammal...blir så mkt att göra då!..

du hör, men ser mej inte ;)
http://www.garaget.org/?car=13667

18 Inlägg
14 december 2005
bygg på en sån som finns på min sida kan ej stava de ens.. kolla själv.... ha de gott

1 785 Inlägg
22 december 2008
Lunnajs skrev:
ta o bygg en gammal amerikans muskelbil med ny teknologi!!
jag snackar inte massa elektronik o sånt skit utan ny mekanik..
bygg en muskelbil med vägegenskaper som en ny japs.. utan att överdriva massa elektronik som dvd o sånt, för de kan vemsomhelst göra..
bygg en med typ delad bakaxel, kuggstångsstyrning.. rubbet tongue

Vad ska man använda för bakaxel som pallar trycket?

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

1 785 Inlägg
22 december 2008
The dansk skrev:
Need help.. Vet inte vad jag ska börja bygga på..

Ge mig förslag...

Börja på en bil som det finns gott om delar till. T ex Golf, Volvo, Saab, BMW, Audi, Opel, Mercedes

Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?

3 650 Inlägg
22 december 2008
tråden e ju föfan snart 4 år gammal!

Volvoskadad
6 017 Inlägg
3 714 Inlägg
22 december 2008
haha årets trådlyftare ? big_smile

"Jag är inte dum jag har bara otur när jag tänker"
Mitt galleri: http://www.garaget.org/bollen1986/gallery
Vill du ha din bil fotad i skövde? skicka ett PM

Administratör