3694
Sök

Söker BMW E34 kaross

313 Inlägg
4 oktober 2007
Trådstartare
Någon som har lust att skänka sin BMW E34 kaross till ett vinterprojekt?
Kan även tänka mig att betala för det om det är ett rimligt bra pris.
Interiör är inte nödvändigt, heller inte motor, gärna utan motor. Gärna med alla plåtdelar till, såsom dörrar, motorhuv med mere så jag kan lacka den.

tack på förhand.
Senast redigerat av mrdanjel (4 oktober 2007)

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

11 Inlägg
5 oktober 2007
En på blocket säljer en m5 kaross för 10k. Påbörjat race projekt har jag för mig.

313 Inlägg
6 oktober 2007
Trådstartare
DuNegro skrev:
En på blocket säljer en m5 kaross för 10k. Påbörjat race projekt har jag för mig.

du har ingen länk va? När ja tänker etfer så behöver ja inte fram å bakskärmar, ska ha brednignskitt på det. Hittat en kaross som ja får gratis men den ligger upp i gävle. Det är långt mellan göteborg och jävle =/

Annordnar illegala ubåtsrace i Venedig

Biltokig
870 Inlägg
6 oktober 2007
mrdanjel skrev:
DuNegro skrev:

du har ingen länk va? När ja tänker etfer så behöver ja inte fram å bakskärmar, ska ha brednignskitt på det. Hittat en kaross som ja får gratis men den ligger upp i gävle. Det är långt mellan göteborg och jävle =/

Länk till den där M5-karossen daniel wink

Volvo: Built to protect Volvo drivers from other Volvo drivers.

1 436 Inlägg
6 oktober 2007
http://www.blocket.se/vi/13675091.htm?ca=14_s

Ni är sämst på att använda sök om ni inte hittade den själva.

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
6 oktober 2007
Caffe skrev:
http://www.blocket.se/vi/13675091.htm?ca=14_s

Ni är sämst på att använda sök om ni inte hittade den själva.

Ja, "BMW M5 kaross" är svårt att söka på lol

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

11 Inlägg
6 oktober 2007
Ja, sökfunktionen brukar hjälpa. Som sagt "bmw m5 kaross" är ett perfekt sökord i det är ärendet. smile

Sök