2946
Sök

Kunskapens dag - Svenskar om Asien

7 120 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
En riktig tankeställare denna filmen. Kan säga själv att jag inte kan mycket om asien. roll

http://www.jesper.nu/filmer/ovrigt/Kuns … _Asien.php

P.S. Bry er inte om hans lite annorlunda röst tongue

Evolution
1 627 Inlägg
7 oktober 2007
intressant faktiskt

Fäll ner pungen och landa

Sleeper
3 084 Inlägg
7 oktober 2007
Sant sant...

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Byggd för metaldecibel o kärnkraftsmäll
661 Inlägg
7 oktober 2007
Snubben är ju deprimerande att lyssna på så jag kunde tyvärr inte se färdigt hela klippet, men whata fuck han har rätt oavsett på dte lilla jag såg smile

Consider the god we could be without the grace
Once and for all
Diminish the sub principle and leave it's toxic trace
Once and for all !

7 120 Inlägg
7 oktober 2007
Trådstartare
SatansWrath skrev:
Snubben är ju deprimerande att lyssna på så jag kunde tyvärr inte se färdigt hela klippet, men whata fuck han har rätt oavsett på dte lilla jag såg smile

jajemän, skrämmande tongue

blacken
7 oktober 2007
intressant och lärorikt. Men Kineserna hade aldrig kommit så långt som dom nu har, utan tekniken och "know how" ifrån väst.

Hopplare
104 Inlägg
9 oktober 2007
Allt det han säger är sant. Men det är våran kultur som har inspirerat deras kultur, om det hade varit tvärtom så skulel vi kunna nämna folk från deras kultur.

Lika lyckat som Melle mels comeback

Bilplåtslagare
1 036 Inlägg
27 januari 2008
Så sant så.
Känner man sig totalt korkad eller??

http://svt.se/content/1/c6/93/80/00/24D … RNKORT.asx
Senast redigerat av mickecorrado (27 januari 2008)

Smoke Tires Not Drugs.

blacken
27 januari 2008
RouziMotorsport skrev:
blacken skrev:
intressant och lärorikt. Men Kineserna hade aldrig kommit så långt som dom nu har, utan tekniken och "know how" ifrån väst.

Det är snarare väst världen som lärde sig av kineserna och japanerna.

Kina var ju först med att uppfinna glass
och först med att sticka kläder med bommul och nål.

Japan ligger ju ljusår före väst världen i teknik och samhälle. tongue

Där har ganska så mycket fel. Mycket av tekniken som både japan och kina använder sig utav ÄR uppfunnen i väst. Speciellt japanarna är ena riktiga "tjuvar" av väst teknik, i stort sett alla idéer som dom producerar har dom norpat ifrån väst.
Senast redigerat av blacken (27 januari 2008)

RE-雨宮
481 Inlägg
27 januari 2008
Speciellt med tanke på att Japanska mobiltelefoner är ungefär 2 generationer före västvärldens, och Usa inte har 3g än.. Mazda har tillverkat en bil som går på vätgas, Usa å europa gör diesel och eller bensinbilar (usa har sina v8or kvar) Japan tillverkar världens bästa kameror, utom Hasselblad som ju som tur är är svensk. tongue

RE-Amemiya Kitted FD3S

blacken
27 januari 2008
chrno skrev:
Speciellt med tanke på att Japanska mobiltelefoner är ungefär 2 generationer före västvärldens, och Usa inte har 3g än.. Mazda har tillverkat en bil som går på vätgas, Usa å europa gör diesel och eller bensinbilar (usa har sina v8or kvar) Japan tillverkar världens bästa kameror, utom Hasselblad som ju som tur är är svensk. tongue

Och var "uppfanns" nallen, kolvmotorn som gick på vätgas,  trefas växelsträm, kyskåpet, hjulet, magna charta,astronomin,osv,osv??.
Senast redigerat av blacken (27 januari 2008)

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
27 januari 2008
vi uppfinner allt, dem utvecklar skiten..

Sök