4440
Sök

Hur rädd är du för avundsjukan?

Japs :)
775 Inlägg
18 oktober 2007
Trådstartare
Hur rädd är du när du ställer ner bilen någonstans för att jobba, handla, träna ja vad som helst?
Hur rädd är du att ngn ska vara på den?
Är det vanligt där du bor?

Min bil är inte klar än men är rädd redan nu när den kmr stå vid skolan, folk som inte tycker om en av olika anledningar o folk som är avundsjuka,
Tänk om alla bara lät bli saker som inte va deras.
Så jävla onödigt, En kompis bil blev sönderslagen bara för att han gjorde slut med en tjej.

.......
2 655 Inlägg
18 oktober 2007
går inte äns att beskriva. handla kan ja men ställer aldrig bilen på nån parkering över natten, då tar ja hellre bussen...

427 Inlägg
18 oktober 2007
Jo min är ju inte häller klar men den kommer stå vid skolan när det är fint väder iaf då är det tur att man bor i Åtvidaberg och inte stockholm som jag gode tidigare smile
Men klart man kommer va lite oraolig...

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
18 oktober 2007
nja jag är väll inte så rädd för avundsjukan och sånt då man inte har så märkvärdig bil.. men visseligen är jag lite rädd att nån ska knycka cossie vingen eller kjolarna när man ställer bilen nånstans hmm

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

51 Inlägg
18 oktober 2007
Jag är lite rädd för att nån j*vel ska sno mitt nya ljud i bilen. De var inne och snodde stereon förra året och jag har inget larm.. Bara å öppna med slipad nyckel eller cykel eker... Hatar när folk inte kan skilja på mitt och ditt! Vet hur ledsen man blir och skulle inte kunna göra det mot någon annan.

330 Inlägg
18 oktober 2007
det har hänt att jag drömt när nån tjuv har snott bmwn eller fälgarna utanför mig i garaget
drömt några ggr.......
äckligt känsla

671 Inlägg
18 oktober 2007
Längtar till den dagen man har eget hus med garaget så man kan låsa in bilen.. så man slipper tänka på andras avundsjuka

Second is the first loser

Fotograf
1 319 Inlägg
18 oktober 2007
inte så oroligt då man har bilen här hemma.. me om jag åker iväg så är jag helst så att jag ser eller kan höra larmet på bilen. eller där det är mkt folk så ingen törs göra nå

Fotograf.
vårdad bil är bra bil

3 059 Inlägg
18 oktober 2007
Klart man alltid är lite orolig iallafall att nått ska vara sönder när man kommer ut på parkeringen från jobbet.. hemma e jag inte orolig alls för här behöver ,man inte ens låsa bilen, hissa upp rutorna eller ta ut radion.. ändå står bilen utanför huset ibland.

En grej har jag lärt mig iallafall om man har ett fett ljudbygge i bilen och det är att INTE spela för fulla muggar dom sista kilometrarna till jobbet och absolut inte spela för fullt när man svänger in på en parkering för att ställa bilen.. här istan är sakerna garanterat borta då.

81 Inlägg
18 oktober 2007
Helförsäkrat. Allt original mer eller mindre.
Visst, jag får pynta lite i självrisk. Men har man tur kan det vara värt det smile

9 108 Inlägg
19 oktober 2007
Jag är livrädd hehe, folk tycker jag är fjantig som går och kollar ut genom fönstret var tionde minut när jag är hemma hos någon för att se att ingen tallar på bilen men när man lagt ner mycket tid och pengar på en pryl man lämnar ute blir det väl så helt enkelt smile

Fick hela sidan repad med nyckel för några år sedan så man har ju blivit lite värre efter det också. Skulle aldrig ställa den utomhus i något ghetto.

2 594 Inlägg
19 oktober 2007
klart man är rädd om sin bil man vet ju hur folk är har garage åt mina bilar så dom slipper st ute på nån gata om natten

1 833 Inlägg
19 oktober 2007
Jag är inte direkt rätt för att någon skall vara på den, när jag går och handlar/jobbar.

Men jag ställer den inte gärna ute under natten, då mina 2 tidigare bilar vart stulna på gatan utanför.

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

44 Inlägg
19 oktober 2007
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

406 Inlägg
19 oktober 2007
liv rädd är man varjedag sad

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

Maskinförare
1 163 Inlägg
19 oktober 2007
Är det inte ganska dumt att ni skriver vad ni har, är rädd om i bilen ? Själv är jag inte alls orolig när jag är hemma.. bilen är larmad, och jag har modifierat lite i bilen. så inbrott oroar jag mig inte alls för. däremot om nån tattare har lite för sig och slår sönder rutor m.m det känns jävligt onödigt.. hmm

"Fungerar nått, ta genast isär och kolla varför"

120 Inlägg
19 oktober 2007
man vågar ju inte inte lämna bilen i stan (Borås) finns ju en del nötter där >.<  och här hemma är det inget farligt.. har 2 garage och så bor jag ganska långt ifrån allmän väg ^^ så ingen orkar komma hit ^^ smile

Away From Keyboard. Detta betyder att personen du pratar
med har blivit arg, och kastat tangentbordet för långt bort.

539 Inlägg
19 oktober 2007
är inte rädd när bilen står i min stad, oavsett om det är hemma eller när jag handlar. Men det är en annan sak när man åker till en annan stad...

2 594 Inlägg
19 oktober 2007
Sklass skrev:
har pc i mina bilar.med webcams 360grader syn.spelas in på hårdisk upp till 7dygn.har inget händ med bilarna.raderar jag dagvis när ja åker iväg inspelningen.men den dan något har hänt får jag reda på vem det va

jasså hur ska du veta vem dom är om dom är maskerade ??? onödig teknik du har laggt ut pengar på

44 Inlägg
19 oktober 2007
intresserade av webcam bevakning.kameror som ser i mörker oxå..har ni laptop.så kan min svåger fixa jätte bra pris.funkar kanon.tips=nytt bra batteri med lite mer amp än orginal.sen är ni trygga..PM mig kostnaden är under 6tusen.flesta larm kostar 3900kr monterat.så vadå .P,M mig

Sök