Mnjaa, har ju inte köppt några personligen, Men köp av ett seriöst företag, Och kolla, Är det billigt så vet du vad det är, Är det lite dyare,, a du förstår. Kommer inte ihåg vilket märke dom kör med på Scram.
Om du aldrig har rivit en motor så se till att dokumentera nogrant och lägg allt du skruvar loss så du vet vilket som är till vad, Te.x Överfallen m,m. Sammt så du vet var du har allt.
Fixa papper på vilka spel,"glapp" , tjocklekar m,m det ska vara innan du river så du vet att allt är klart. Och Räkna inte med att få allt gjort på en dag. Det är mycket om du ska göra det riktigt, Vilket jag rekomenderar på en Motor som har varit hårdkörd i många år, Och ska fortsätta pressas.
Byt även topplocksbultar*
Det är bättre att göra det riktigt en gång ist för att stå i väggrenen och sparka på dörrarna för att motorn har rasat och du har vart "Lat"
hehe