4409
Sök

Bilder: Grym Bubbla

Bilvårdstekniker & Fotograf
4 418 Inlägg
23 oktober 2007
Trådstartare
TheDeadDorkster skrev:
Såg bilen i år på Bug Run, och tyvärr är detta en lektion i: "Hur förstör man en klassiker"
En Typ 1 ska vara original. Då är dom snyggast!

Näääää... Då e dom ap-fula! big_smile

Dieselgypsy
538 Inlägg
24 oktober 2007
Man märker att folk har dålig smak här... Alla välskötta original Typ 1:or är enormt snygga!
Värdet av dom säger också redan nog.

På kontinenten får man för en original rostfri och osvetsad mellan 5 och 8000 euro.
För detta monster får man knappt ett öre.

Detta öde är enbart värd en mexikobubbla. Inte en tysk! En sann VW-fantast börjar nästan gråta pga. misshandlingen av denna bil!

Ta gärna en titt på en av mina bilar och kommentera ifall du gillar någon av bilderna

4 418 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Nu ligger reportaget uppe att läsa på webben,
http://www.stylingtorget.se/index.php?p … amp;id=428

dARKiE
5 031 Inlägg
24 januari 2008
lite tufft med Bmw m5 fälgar på en bubbla smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

2 079 Inlägg
24 januari 2008
den var ju lite småtuff tyckte jag big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

4 418 Inlägg
24 januari 2008
Trådstartare
Jag tycker den är råtuff!!! big_smile

730 Inlägg
24 januari 2008
jag tycker personligen att han har förstört bilen.
Fulaste bubbla jag någonsin har sett.
Men det är ju min åsikt;)
Senast redigerat av master_- (24 januari 2008)

2 079 Inlägg
24 januari 2008
råtuff.... småtuff.... vad är skillnaden? tongue

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Meister
6 763 Inlägg
24 januari 2008
TheDeadDorkster skrev:
Man märker att folk har dålig smak här... Alla välskötta original Typ 1:or är enormt snygga!

På kontinenten får man för en original rostfri och osvetsad mellan 5 och 8000 euro.

Detta öde är enbart värd en mexikobubbla. Inte en tysk! En sann VW-fantast börjar nästan gråta pga. misshandlingen av denna bil!

En sann VW-fantast gråter för att den inte står på skroten. De finns ingen som gillar typ 1:or efter 1968. Hade de varit en oval eller splitt däremot hade han nog fått mjältbrand på posten.

"Den var precis den modellen som var snygg i formerna med den "nya" karossen som kallas 1303s vilket betyder att den har den välvda rutan och bättre karosslinje." Vad menar dom med de här? De är ju den fulaste modellen någonsin! lol

4 418 Inlägg
25 januari 2008
Trådstartare
camaro67 skrev:
TheDeadDorkster skrev:

En sann VW-fantast gråter för att den inte står på skroten. De finns ingen som gillar typ 1:or efter 1968. Hade de varit en oval eller splitt däremot hade han nog fått mjältbrand på posten.

"Den var precis den modellen som var snygg i formerna med den "nya" karossen som kallas 1303s vilket betyder att den har den välvda rutan och bättre karosslinje." Vad menar dom med de här? De är ju den fulaste modellen någonsin!

Smaken är delad. Timo som jag intervjuade gillade den modellen bäst!

Personligen tycker jag Bubblor är fula som stryk, men Timo har äntligen lyckats göra en åtminstone, snyggare! big_smile
Senast redigerat av Jill (25 januari 2008)

Sök