3857
Sök

Ägg-kastande mopedister i kungälv....

Fotograf
440 Inlägg
1 november 2007
Va med om det i somras, trodde jag...paintboll var nog rätta ordet..har nu 2 fina kraterliknande saker på huv å högerframskärm:(

Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!

1 688 Inlägg
1 november 2007
Trådstartare
maximus skrev:
BMW635_Robban skrev:
Är det på modet att kasta ägg helt plötsligt??

Jag åkte förbi Ängelholm innan idag och där var ett stort gäng ungdomar vid statoil.
Man undrade..varför så sent?? Sen såg jag ägg-paketet...

det är ju halloween

Nog för att de halloween och att de "bara" va ett ägg, okej.
Men att göra skador i lacken på någon annans bil tycker jag inte är ursäktbart...
Man får väl glömma det där, men nästa gång har man nog inte lika mycket tålamod.
Ska till polisen idag i ett annat ärende, får väl lägga en anmällan när man ändå e där pga. försäkringen, synd att inte folk tänker före...

Varning till er allergiker, inlägget kan innehålla spår av ironi och moralkakor!

1337
1 343 Inlägg
1 november 2007
Ni som har råkat ut för detta med ägg kan be personerna kasta 1 gång på min bil så kan jag garantera att de inte kommer göra det igen. En misshandelsdom är det värt..
Det bästa man kan göra är att få tag på dem och ta fram rattkryckan och krossa handen tills den känns som om benen var gjorda av sand.
Då kommer dom inte kasta ägg fler gånger.
Det fina är att man åker bara dit för misshandel..
Lite böter och sen är det ur världen...

I'm not a fighter, I'm a lover!

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 november 2007
inte för jag försvarar dom som gör sådant här.

Men gjorde ni aldrig något liknande när ni var i den åldern?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

1 277 Inlägg
1 november 2007
Visst det må vara halloween...men 17-åringar ute kl. 23 på kvällen med äggpaket i näven?

Inte är det bus eller godis iaf...det är väl i lite yngre ålder och tidigare på kvällen sånt sker?

Det kanske handlar om... "att skylla" på de yndre..att de är de som kastat äggen? smile

Meister
6 763 Inlägg
1 november 2007
Det är jävligt tråkigt med sånt här.. Men va fan har vi fått hi de där jävla halloween för? Det är något som jänkarna kunde få ha för sig själva. Och sedan att föräldrarna låter ungarna kasta ägg m.m är ju bara sjukt. Tacka vet jag påskkärringar big_smile Kom visst in på halloween nu men men.. De skulle straffas enligt islamsklag..

mercedes_driver
1 november 2007
MadeByMe skrev:

Jag e i typ den åldern men f*n heller att jag kastar ägg på bilar eller dylikt.

Saabvilde!
1 708 Inlägg
1 november 2007
bmx skrev:
AirOne skrev:
Phaetoon skrev:
Man kanske skulle ha en softairgun i bilen?
Borde kunna skrämma dom lite iaf?

Tja en Colt M4A1:a då i så fall. Eller M16 tongue

eller några granater smile

Varför inte köpa en stridsvagn direkt ? big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Tjofs Media/MaxxStreet
2 362 Inlägg
1 november 2007
mercedes_driver skrev:
MadeByMe skrev:

Jag e i typ den åldern men f*n heller att jag kastar ägg på bilar eller dylikt.

Okej! Men det är ju också en mognadsfråga, kom ihåg när jag var runt 15 års åldern så ibland gjorde man en del dumheter! men inget ägg kastande!

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik

529 Inlägg
1 november 2007
Säger bara 1ägg är i närheten av min bil kommer jaga dem resten av livet!!!

Volvo fore life :)

342 Inlägg
1 november 2007
hade dom kastat ägg på min bil hade jag vänt om kört efter å prejat dom sen slängt i backen å kört över några gånger till sen hade jag ringt polisen å allt det

VW-nörd?
4 332 Inlägg
1 november 2007
Klart man gjorde dumma saker som barn smile och ung, men det är en oskriven lag/regel att man ger sig inte på en annan mans bil!!! Det är heliga ting! Det är där problemet är! Men men, till slut jäklas dom med fel kille

Sök