Zpike skrev:
Att lacken är "skabbig" kan jag inte hålla med om, men på bilden så är den inte speciell heller.
Ser ut som orginal, vilket inte är så utmanande för att var "utställnings"-aktig.
Och vad jag ser av kjolarna så är de för "simpla", även om de passar bilen bra.
Aja, angående annonsen:
Ser inte att den är utan handtag som en "bra sak".
Varför är fronten nerplockad?
Har den "grymma" väghållningen fått den "fasiken"stumma bilen med de guppiga 19":arna att köra in i något så att den förra fronten gått sönder eller dylikt?
Och är det sådana händelser som gjort att bilens bak- och framvagn behövts renoveras?
Sedan att nämna att bilen är påkostad utan att nämna vad som köpts i detalj säger mer att bilen har sentimentalt värde mer än att den är "värd" priset.
Lever hur som helst efter konceptet att man inte får tillbaka de pengar man lägger ned på en bil.
Sedan går jag tillbaka till att det är fel årstid att sälja en supra.
Anser att den inte är en bra balanserad vinterbil, som för övrigt är ofärdig.
Och det är inte alla som har varma garage, så ett projekt är mer lämpligt för sommaren.
Sen om det vore så att jag ville ha ett projekt så hade jag nog börjat med en bil som var mer orginal för att få välja fjädrar och dylikt själv.
Sist men inte minst; det är en japanare med snart 18 år på nacken och det står ingen information om rost.
Ursäkta om jag låter jävlig. Anser mig bara svara på topic:en.