Jag ska köpa ett kjolpaket till min bil. E det någon som vet hur denna firmas saker är? Och hur dom e som firma? http://www.stylingstallet.e-butiken.se/ De e ju billiga
Med tanke på telefontiderna så är det med största säkerhet ngn som driver "på sidan av" av sitt e.v ordinarie jobb, behöver väll inte vara ngt skummt/dåligt med det?
inte så konstigt med den öppetiden, har man det som kvällsfirma så vill man inte/kan inte svara när man är på sitt vanliga jobb.
så är det för mig, mitt företag driver jag på kvällar och helger (eller när jag har tid under vanlig arbetstid ) så då kan man inte ha folk som ringer o blir förbannade när man inte kan svara under "vanlig arbetstid"
Bara för att de har "konstiga" telefontider (vilket iof betyder att man får tag i dom när man är ledig) så betyder det inte att de är oseriösa, beställde bromsgrejer till Bubblan från en sån firma i norrland, var skittrevliga, kanonvaror och erbjöd till o med att hjälpa till att byta bromsoken via telefon. Så just de ska man inte avskräckas för! Men är det ngn som har handlat därifrån så e de nog de han vill ha reda på
det va dom bästa telefon tiderna jag hört talas om.. dom kanske har fattat att det är då folk har tid att ringa. förstår inte vad som är oseriöst bara för att företag inte har "Normala" teletider. som jag tycker är absolut fel.. ja kan lova er att den firma tjänar mycket kunder på att dom har öppet när inte alla andra har det.