Uppdatering från vad som hände igår!
![smile](img/smilies/smile.png)
Köpte som sagt nya grejer igår så jag skulle kunna fortsätta slipa, putsa, och grejja.
Köpte en ny guldtrissa!
Förlåt! Sputnikk men jag hade inte råd med 3 stycken...
![hmm](img/smilies/hmm.png)
Så därför köpte jag 4 stycken
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Köpte även ett nytt lamellslipstift eftersom det gamla var nerslitet, ett med lite större diameter (dyrare men då kan man använda de längre) ![smile](img/smilies/smile.png)
Dessa 5 "saker" kostade 185kr på Clas Ohlson här i Skellefteå!
Så, nu borde jag ha guldtrissor för ett tag framöver! Hihi.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Slipade bort den färg som var kvar på luftfilterkåpan, så nu är den klar för handarbete... ![smile](img/smilies/smile.png)
Städade bort det som gick under huven så jag skulle kunna komma åt att ta bort spolarvätske kaggen, och slangarna till lyktspolningen eftersom de ändå inte behövdes. ![smile](img/smilies/smile.png)
![http://www.garaget.org/gallery/archive/40450/195418_44zvud.jpg]()
Tog bort lyktan för att komma åt bättre. ![smile](img/smilies/smile.png)
Förgrening som kommer från kaggen, delar sig till varje lykta. Slangarna var Måttligt hårda. Blev tvungen att knipsa av dem med en avbitare...
Borta. ![tongue](img/smilies/tongue.png)
Blev lite småstressad när de börja forsa ner spolarvätska på golvet. Haha. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Då var kaggen borta också... Ingen rost. Härligt! ![smile](img/smilies/smile.png)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha. Måste döpa om mig till "Mr Pling." eller nåt.
För nu plinga de i hjärnan på mig en gång till. "
Man skulle kanske ha polerat upp Generatorn också medan man liks är igång?"
Sagt och gjort! Så började jag rensa så jag kunde komma åt att skruva lös den...
Liten översiktsbild bara. ![smile](img/smilies/smile.png)
Närbild på generatorn då.
Sitter lite halvtrångt till. Eller ja om man jämför me nya bilar så äre väl ganska lätt å skruva i min motor! Haha. ![smile](img/smilies/smile.png)
Såja! Då var den på arbetsbänken. Tog även lös staget som höll den på plats. Lika bra att man putsar upp det också! ![smile](img/smilies/smile.png)
![http://www.garaget.org/gallery/archive/40450/195435_cq285j.jpg]()
Baksidan, var ganska smutsig men, mycke ytrost!----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Klockan var nu 00:10 kanske. (gick ut och började skruva strax efter 21:00). Hade inte med mig nån klocka eller nåt. Så jag blev måttligt förvånad när jag kom in och klockan var 00:30! Haha.
Hade ju skola, och skulle upp 7...
Trodde klockan var typ 22 eller nåt.
Iallafall så spände jag fast staget till generatorn i skruvstädet och började ta bort rosten på det, och göra första steget i polering. Som man gör...
Staget, innan något angrepp från mig. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Och efter, lite knepig bild men, den är plåtren nu. ![smile](img/smilies/smile.png)
Spände fast generatorn lite snabbt i skruvstädet också. Här är inget gjort på den...
Körde med guldtrissan på den lite snabbt för att se hur det skulle bli, till en början. Och jo, De blev fint. Men tror att jag ska dela på den så man kommer åt överallt sen. ![smile](img/smilies/smile.png)
Närbild.
Tycker de blir bra jag. ![smile](img/smilies/smile.png)
Jaa, det var allt för den här uppdateringen!
Hoppas det var nåt som var värt att kika på.
Kommentera gärna nu, så man blir sugen på gå ut och fortsätta!