Uppdatering!Tänkte lägga in lite bilder från vad som hände igår, kanske inte så jättemycke att visa. Men hur som helst så tog jag bort "gjutskägg" och grova repor, och sånt. På generatorn och vissa stag.
![smile](img/smilies/smile.png)
Haha, sen så tyckte jag tutorna såg dåliga ut, så dom plocka jag bort också, och sen en till grej som liknar en vaakumklocka eller vad man ska säga.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Såhär såg de ut innan ja börja igår, skrovlig yta som , gjutskägg och lite grövre repor på endel ställen...
Här har jag då tagit bort, den skrovliga ytan. Gjutkanten, eller nåt. Och även lite repor! ![smile](img/smilies/smile.png)
Gjorde samma sak här. Tyckte de såg lite fult ut...
...Och efter. Blev väl snyggare så eller? ![smile](img/smilies/smile.png)
En tuta...
...Och två tutor. Haha. Dom syns ju inte så mycket. Men jag tänkte att de var lika bra att ta dom medan ja liks var igång! ![smile](img/smilies/smile.png)
Den är längst ner till vänster på bild. Ser ut som en vaakumklocka. Men va de är egentligen är ju en annan sak. ![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Så var den lös. ![smile](img/smilies/smile.png)
Staget til generatorn, Riktigt hårt gods. Segt att få bort själva gjutningsskägget och sånt.
Efter en stund me sandpappertrissan. Syns kanske inte stå stor skillnad på bilderna. Men de är mycke bättre! ![smile](img/smilies/smile.png)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Haha, de är sånt här som man kan tycka är onödigt kanske...
Men ja gör de iallafall, ser så mycke bättre ut efter. Och sen är det ju billigare än att köpa nya!
Rostiga och fula, skruvar och brickor...
...Som blev blanka och fina skruvar och brickor efter jag putsat på dem lite med guldtrissan. ![smile](img/smilies/smile.png)
Så ser det alltså ut i nuläget.
Ska nog ut i garaget på imorron och fixa lite, när man är ledig från skolan och allt! ![smile](img/smilies/smile.png)
Det var väl allt jag hade nu. Inte så mycket att se kanske, men bättre än inget?
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Kanske inspirerar man någon till att polera upp nåt själv. Kanske, kanske inte?
Säg gärna till om de är nåt som du tycker jag gör helt tokigt eller så.
Och kommentera gärna! De uppskattas! Hade bra sålänge!