2331
Sök

Snö!! :D

7 100 Inlägg
13 november 2007
här kommer det lite snö då och då,men de vägrar att ligga kvar sad
kom ett jäklans väder idag,var ute och åkte cheva tahoe då med dubbfria däck,skojj som fan big_smile

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

346 Inlägg
13 november 2007
Suck första som mans er när man komemr ut på morgonen e att rutan spruckit av nån jävla anledning. 30cm lån spricka sad  Sedan 1½ timma från södertälje till nynäs lastbilar i vart enda dike helt sjukt.

saab expert
248 Inlägg
13 november 2007
tur man bor på rätt ställe har ingen snö sett än

403 Inlägg
14 november 2007
Själv hoppas jag på en RIKTIGT vit vinter:D!

25 Inlägg
14 november 2007
Fy fan va skoj de var igår. 140:n gick hur bra som helst. Tycker bara synd om er som inte har fått snön ännu. Om man säger så här, de var nästan kö i industriområderna vid 22.00. hehe

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
14 november 2007
Darkie skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Alltså, snö är ju lissssfarligt!

Man åker moppe och så får man dem där förbannade flingorna i ögonen sticks gör det, dem är ju vassa som f*n.

Och då måste man blunda eller blinka som bara den och då ser man inget och då kör man ned i diket!
Och det dära visiret på hjälmen kan man ju inte ha nere för att slippa snöflingorna för det immar ju igen så förbannat fort så då ser man inte för det och kör ned i diket!

Slutsats; Snö är farligt, huga. tongue

(Men hade jag inte åkt moppe hade jag tyckt att det är skit skoj)

Ha det.

försök lära dig andas så det inte immar igen då ;D

Det är ju när man andas som det immar igen.

Som sagt lisssfarligt!

Och nu ska man ut i skiten igen tongue

I do it my way

Volvo Fantast!
28 Inlägg
14 november 2007
Här snöar det för fullt smile)... första "riktiga" snön föll igår...Och jag hoppas verkligen inte att den kommer att försvinna, tycker det är mysigt med snö!

Ägnade hela eftermiddagen igår till att leka lite, ångrar på att jag inte köpte en bakhjulsdriven bil till vintern hehe men det får bli kryckan istället det går ju det också big_smile 
haha sååå härligt med snöö

MissMarilyn
14 november 2007
60 cm blöt snö föll ner hemma hos oss igår.....skönt att man inte har snöjouren i år....big_smile

MissMarilyn
14 november 2007
BadGirl_854T5 skrev:
Darkie skrev:
BadGirl_854T5 skrev:
Alltså, snö är ju lissssfarligt!

Man åker moppe och så får man dem där förbannade flingorna i ögonen sticks gör det, dem är ju vassa som f*n.

Och då måste man blunda eller blinka som bara den och då ser man inget och då kör man ned i diket!
Och det dära visiret på hjälmen kan man ju inte ha nere för att slippa snöflingorna för det immar ju igen så förbannat fort så då ser man inte för det och kör ned i diket!

Slutsats; Snö är farligt, huga. tongue

(Men hade jag inte åkt moppe hade jag tyckt att det är skit skoj)

Ha det.

försök lära dig andas så det inte immar igen då ;D

Det är ju när man andas som det immar igen.

Som sagt lisssfarligt!

Och nu ska man ut i skiten igen tongue

ha en glipa på visiret så ska du se att det inte immar igen smile

755 Inlägg
14 november 2007
hehhe ligger typ 2cm i går kväll... mor och far som bor 5 mil bort hade 1 dm..
åker en passat med fian vinter däck ändå smäller man i går in i en dragkrok i går..
skit happends..
hände vara att fronten blev lite vikt..

1 142 Inlägg
14 november 2007
i öregrund hade de bara frusit lite på vägarna idag ingen snö men eftersom vintersulorna sitter på så hjälpe dubben på dom torra delarna.....gick väldigt brett längtar till de kommer snö nästa vecka....ps tur att ja redan besiktat för ja har knappt dubb kvar nu hihi

Better than God \o/
1 883 Inlägg
14 november 2007
Woho!!!  SNÖKAOS!  Ehe, varför är vi svenskar så jävla dumma att vi blir FÖRVÅNADE var gång första snön kommer. Det blir ju för fan vinter varenda år! Förutseende är inget som verkar vara känt. Använd bara skallen. Den smarte lär sig av sina misstag, den kloke lär sig av andras...
Senast redigerat av MrTurbo (14 november 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

★★★★★
455 Inlägg
14 november 2007
ända här nere i småland har vi ca 1dm snö idag big_smile
roligt med bakhjulsdrit cool

Better than God \o/
1 883 Inlägg
14 november 2007
Ja rwd e verkligen "drit"....  (skit på en viss dialekt)  smile

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

Eldknast
915 Inlägg
14 november 2007
Va faaaan... här i skåne är det blå himmel och torrt på vägen... och audin bara skriker efter en skvätt snö...

Tiden är rolig när det går fort... :)

DFFL
9 020 Inlägg
14 november 2007
firefreak skrev:
Va faaaan... här i skåne är det blå himmel och torrt på vägen... och audin bara skriker efter en skvätt snö...

Ja, hade jag också haft Quattro så hade jag med längtat.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
14 november 2007
MrTurbo skrev:
Woho!!!  SNÖKAOS!  Ehe, varför är vi svenskar så jävla dumma att vi blir FÖRVÅNADE var gång första snön kommer. Det blir ju för fan vinter varenda år! Förutseende är inget som verkar vara känt. Använd bara skallen. Den smarte lär sig av sina misstag, den kloke lär sig av andras...

förvånad blir man väll inte? eeh använd huvudet, man kanske blir glad som fan när snön kommer och INTE förvånad roll

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

375 Inlägg
14 november 2007
_Glenne_ skrev:
MrTurbo skrev:

förvånad blir man väll inte? eeh använd huvudet, man kanske blir glad som fan när snön kommer och INTE förvånad roll

Låter som han syftar på media, eller? håller med, så jävla komiskt när första snön ska komma. SNÖKAOS på förstasidan på varenda tidning hehe.
Det är ju inte så att det alldrig hänt förut tongue
Själv väntar jag fortfarande på lite mer snö här så man kan börja leka med 945an big_smile

1 397 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Ge mig mera snö!!!! Ska det vara kallt ute kan de lika gärna vara snö ute oxå!!!

Trosa har ju massor med snö! Kan inte Norrköping oxå få de?

2 118 Inlägg
16 november 2007
lill3bror skrev:
Ge mig mera snö!!!! Ska det vara kallt ute kan de lika gärna vara snö ute oxå!!!

Trosa har ju massor med snö! Kan inte Norrköping oxå få de?

håller med, lite mer snö här också, så man kan slita igång skotern wink

D.i.l.l.i.g.a.f

Sök