Ett tips åt Antre, jag vet ju inte om du nu kanske vill ha den så där, men personligen tror jag den skulle vinna mycket på att choppa rutramen och byggas om till tvådörrars. Skulle minska looken av badkar/kirunacab lite.
Det lär som sagt komma tillbaka. Har också känt så måånga gånger att man är less... kan gå upp till nåt år innan man kollar på gamla bilder och kommer på hur kul och tidsfördrivande det var
Har du suttit uppe dygnet runt och brushat på den eller!? Dock tycker jag du har lite för mycket tuck, men annars va det bra Nu vet jag iaf vem jag ska rösta på sen.... haha!
Rubbat....ser nästan ut som att det skulle kunnat vara någon gammal konceptbil från Virgil Exners tid hos Chrysler...
Nästan rätt har lånat grill och stuk från en dodge concept firearrow från vilket årtal minns jag inte Ser nu att däcken skulle bräddats mer men men....
Bättre med blyfot och lustgas än simfot och syrgas :-P
Rubbat....ser nästan ut som att det skulle kunnat vara någon gammal konceptbil från Virgil Exners tid hos Chrysler...
Nästan rätt har lånat grill och stuk från en dodge concept firearrow från vilket årtal minns jag inte Ser nu att däcken skulle bräddats mer men men....
Det är bra gjort. Ser riktigt snyggt ut. Men jag anser inte att du har moddat en Lada. Enda som är kvar av Ladan är i princip lite av inredningen.