4159
Sök

Lås

449 Inlägg
15 november 2007
Vätö, Norrtälje

JDM
593 Inlägg
15 november 2007
Sam176 skrev:
jag är på också om det blir träffar smile aa varför inte? vi kan väl ha träffar typ varje onsdag på IKEA-parkeringen så alla får plats med sina bilar smile eller kanske INFRA-city i Väsby?
va tycker ni om mina förslag smile

Mvh/Sam176

IKEA parkering? Hur då menar du? Är det tomt där på onsdagar? Skulle vi då bara stå ute i kylan och snacka eller hur hade du tänkt? Men varge vecka låter kul smile

Det ska vara JDM och bana!

German Engineering
9 083 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
ja alltså brukar man inte ha säsongsuppehåll för vintern? jag tänkte vi kunde börja med att ha träffar 1 gång i veckan från och med nästa säsong smile sen är det ju så att de flesta har sina bilar avställda osv! är det nån som vill ha träffar varje vecka i Barkarby nästa säsong?

va säger ni allihopa smile

Mvh/Sam176

Innehar SFROs bygghandbok så har du frågor, skicka gärna PM :)
Biltransport? Tveka inte att höra av dig :) Skicka PM :)

JDM
593 Inlägg
16 november 2007
ah! Lätt! Jag är på.

Det ska vara JDM och bana!

Better than God \o/
1 883 Inlägg
16 november 2007
Nej, troligen finns det inte en käft från Ståckhålm her inne...  Eller....   roll tongue
Senast redigerat av MrTurbo (16 november 2007)

Beware the lollipop of normality. Lick it once, and you suck forever.
"Ungdomar borde förbjudas, de för bara ett jävla liv..." :-)

MissMarilyn
16 november 2007
...kul...jag skulle dyka upp....känns som dom träffarna som brukar vara utöver race kvällarna har blivit rätt trista...bara massa volvoraggare med packade fjortisbrudar i hälarna!  det vore riktigt kul med lite 'roligare' människor som ni....big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
hehe jo men det är bara att dyka upp på träffarna framöver i Barkarby smile ju fler desto roligare smile jaså? jag har inte märkt av det, alla träffar jag har vart på så har jag inte sett fjortisbrudar som är packade men det är ingen vidare det där, håller med dig! jaså? är vi roligare människor? kul att folk uppskattar mina förslag angående träffar nästa säsong big_smile

Mvh/Sam176

BMW Power
2 362 Inlägg
16 november 2007
Värmdö här wink

BMW, bogsering med wire :/

BMW-328I
16 november 2007
Jag skulle nog kunna komma med några olika bilar big_smile

MissMarilyn
16 november 2007
Sam176 skrev:
hehe jo men det är bara att dyka upp på träffarna framöver i Barkarby smile ju fler desto roligare smile jaså? jag har inte märkt av det, alla träffar jag har vart på så har jag inte sett fjortisbrudar som är packade men det är ingen vidare det där, håller med dig! jaså? är vi roligare människor? kul att folk uppskattar mina förslag angående träffar nästa säsong big_smile

Mvh/Sam176

skönt att höra att det är bättre norr om stan...vardags träffarna med frjotisbrudar som flamsar kanske är ett söderorts syndrom...lol          uppskattar absolut förslaget.....vi ses vännen...och alla ni andra big_smile

German Engineering
9 083 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
jo men det är klart att det är bättre här norr om sthlm smile oftast brukar det ju vara söder om stan och det är ganska långt för oss norrortsbor sad hahaha säger du det? det har inte jag sett men jag har inte heller sett volvoraggare heller tongue jo men det är klart du ska uppskatta mina förslag smile aa det gör vi smile

Mvh/Sam176

P.s vilka datum det blir återkommer jag smile

TI AMO INTER PER SEMPRE
224 Inlägg
18 november 2007
Tensta

Why don't we cut you up into little pieces and feed you to your pooches? Hmm? And then we'll see how loyal a hungry dog really is

933 Inlägg
18 november 2007
Salem

5 Inlägg
18 november 2007
Spånga här cool

Blood, guts & Rock ´n´ Roll

442 Inlägg
19 november 2007
Från Spånga (vid baksidan utav Solvalla). smile

442 Inlägg
19 november 2007
Från Spånga (vid baksidan utav Solvalla). smile

MissMarilyn
19 november 2007
lingua skrev:
Bagarmossen

byälvs vägen till och med....big_smile

___ "ByggSnubben" ___
2 456 Inlägg
19 november 2007
Upplands-Bro .....

//S

Jobbar:Som Byggare Grovis+Smed+Asbest Sanerare.
Hatar: Regn !!! och Falska Människor.
Projektet; http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p3167999
http://www.nitroz.se

Sök