Gräv bort skåne en gång för alla eller snälla danmark ta tillbaka det, ni får det jag lovar
Måste ju va det bästa eftersom 90% av all matransport till de troligt bebyggda områdena ovan om Världsgränsen som man passrear i Markaryd kommer från Skåne å då får ju inte glesbygden någon mat.
Du vet att du är från Skåne då du på allvar tror att resten av Sverige inte skulle klara sig utan er.
Tycker det du skrivit är idiotiskt då jag själv är från skåne och kan snacka begripligt. Det är mest skogshuggarna i de djupaste bokskogarna som snackar rappakalja.
Tycker det du skrivit är idiotiskt då jag själv är från skåne och kan snacka begripligt. Det är mest skogshuggarna i de djupaste bokskogarna som snackar rappakalja.
Klart vi snackar begripligt men ibland e det kul att bre på rejält med skånskan bara för att jävlas med någon.
"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P
Har en kille på jobbet som ursprungligen kommer från norrland och jag säger bara en sak: FAEN vad roligt man kan ha bara genom att bre på lite med skånskan och se hans totalt förvirrade min
Han var nog inte förvirrad, han väntade bara på att du skulle harkla lös slemmet i halsen så han hörde vad du sa
När alla i skåne tycker man e importerad för att man kommer från sthlm haha
"If God doesn´t drive BMW then why is the sky blue, and white.."
Något saknas.. Något önskas.. Framtiden är oviss.. Bitter!? jovisst, Absolut..självklart!
Är själv tillsammans med en 08:a och han har själv sakt att han förstår rätt bra vad vi säger här nere.. Bara ibland när man drar på riktigt med skånska som han inte fattar haha ... Men lite skoj får man väl ha ... Inget fel på skåningar Hur skulle då hela resten av landet klara sig.. Ingen att klaga på m.m och tänk på alla stackars 08:or som aldrig har sett kor.. om inte skåne fanns så skulle dom ju aldrig få göra de ...