Blir väl när det behövs nästan... Har ganska gles skäggväxt så det ser förjävligt ut när det blir för långt! Kanske varannan vecka eller så blir det, eller om man ska "göra sig fin"!
hahaha vilket forum,varför vill man veta d egentligen? och om den ena rakar 2gr om dagen å nån annan varje dag,vad vill ni pågar komma fram till? hahaha ah detta var fanemaj kul läsning nu innan läggdags ta d lungt me rakningen allihopa men skägga inte ihop vad ni än gör.....
Jag rakar mig 1 gång i veckan, mitt skägg växer inte så snabbt så de är ca 5-6 mm efter en vecka, då åker de av igen Igentligen skulle jag vilja ha konstant 3mm men har ingen sån apparat
Raka pungen.. är ni sköna lr De händer väl några ggr per år..
Huvudet samt skäget drar jag av med rakaparat en gång i veckan ungefär då blir allt 1mm långt typ... Inanförkallingarna rakar jag mig 1-2 gånger iu veckan, även utan sex partner eller liknande, bara för att jag tycker det är skönt att vara rakad samt att det känns bättre... Lika så under armarna 1 gång i månaden typ...
Då vet ni allt om hur och vart jag rakar mig... Funderar på att vaxa ryggen men vet inte hur jag ska komma åt själv! mvh Jimmy
hehe.. ja det blir väll varje gång tjejen kommer eller om man ska "ut på nått" så ungefär siså dära 2-3gånger i månaden å då rakas allt ja inte mage å ben å så men ja.. ni förstår..
What does a 9 volt battery and a girls asshole have in common?
You know it's wrong, but sooner or later your gonna put your tongue on it
im not drunk that's just torque steer 3 MPS