3821
Sök

Hur ofta rakar ni er? :D

IT-Tekniker
376 Inlägg
6 december 2007
TheDeadDorkster skrev:
enbart när damen börjar klaga.

antingen det , eller så ca 1 gång i veckan..

1 364 Inlägg
3 januari 2008
det är olika skulle behövas varanan dag iaf..big_smile kan man inte göra på ngt specielt sätt så man slipper göra de så jävla ofta?^^ börjar bli less på det nu xD

SQ
1 343 Inlägg
3 januari 2008
billy skrev:
TheDeadDorkster skrev:
enbart när damen börjar klaga.

antingen det , eller så ca 1 gång i veckan..

samma med mig!

raka mig varje morgon i lumpen, annars va de omvisitation påmig å panic.. plutonens hackkycklingar va de gäller rakning.. baara för vi hade stadig skäggstubb hela tiden.. va tvungen å göra de mothårs med, å de sved som fan, men den satans löjtisen va fortfarande lika stolt! nu tar ja igen de med en gång i veckan..
Senast redigerat av Lardi (4 januari 2008)

Ljudnörd!

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 januari 2008
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth smile

1 364 Inlägg
3 januari 2008
Mortalis skrev:
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth smile

men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst?tongue dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)

VW-nörd?
4 332 Inlägg
3 januari 2008
Calibra_16 skrev:
Mortalis skrev:

men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst?tongue dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)

Hehe de e inge krångligt alls, bäst resultat får man faktiskt i duschen med gelen.
Man bara trycker ut lite i handen, sen över ansiktet där man ska raka sig, sen kör man bara på som vanligt med hyveln.
Sen när du duschat klart kör du på after shaven som återfuktar huden o så, det är inte en sån som svider utav bara helvete, blir en svalkande skön känsla av alltihop.

Klart att de påverkar hur ofta du behöver raka dig, kommer ju närmare inpå huden när man har någon bra produkt.

125 Inlägg
4 januari 2008
Rakar mig 1 gång i veckan brukar bli fredagar efter jobbet

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

155 Inlägg
4 januari 2008
rakar mig varannan dag

egen företagare
630 Inlägg
4 januari 2008
2ggr i veckan, gäller för kinder, pollisonger och halsen, resten trimmas

2 271 Inlägg
4 januari 2008
Varje söndag går trimmern igång på det lägsta, huvud som ansikte.
Dock rör jag inte bockskägget.

Inläggskritiker
990 Inlägg
4 januari 2008
När det är partydags eller när det börjar klia (vardagar) big_smile

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

Öh, barlös.
300 Inlägg
4 januari 2008
Beror på oftast är det väl 2-5 gånger i veckan men ibland får jag fnatt och skiter i det i ett par veckor för att jag ska olda nått smile

286 Inlägg
4 januari 2008
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.

Dr Snuggles
956 Inlägg
4 januari 2008
Mokko skrev:
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.

Hahah, hur kan man behöva raka sig 2ggr om dagen ?

- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"

62 Inlägg
4 januari 2008
Mokko skrev:

Ser ju fram emot bilder på detta för att följa, 2 bilder /vecka !

Det är inte farten som dödar det är smällen
(it´s not the fart that kills it`s the smell)

582 Inlägg
4 januari 2008
En repa med Mach 3:an var tredje dag håller fejan i ordning lol
Utom den lilla skäggtofsen på underläppen, känns naket utan den (min funderar-tofs)

Från en helt annan del av Köping...
"Håll bilen fräsch, slipp wunderbaum...!"
Lindqvist Bil AB Ford Köping

1 639 Inlägg
4 januari 2008
Damen kräver porrpung, men i fejset skiter hon i om jag rakat mig eller inte.... big_smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

911 Inlägg
4 januari 2008
Varje Fredag iaf smile sen någon gång innan också om jag orkar  smile annars fåre vah smile bockskägget trimmas färre gånger smile

pic up the phone, wazzzaaa

Gödseldräng
4 529 Inlägg
4 januari 2008
rakar 1 gång veckan men sparar polisongerna ^^

217 Inlägg
4 januari 2008
när det behövs..

Sök