det är olika skulle behövas varanan dag iaf.. kan man inte göra på ngt specielt sätt så man slipper göra de så jävla ofta?^^ börjar bli less på det nu xD
raka mig varje morgon i lumpen, annars va de omvisitation påmig å panic.. plutonens hackkycklingar va de gäller rakning.. baara för vi hade stadig skäggstubb hela tiden.. va tvungen å göra de mothårs med, å de sved som fan, men den satans löjtisen va fortfarande lika stolt! nu tar ja igen de med en gång i veckan..
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth
Se till att använda bra produkter för rakningen så behövs det inte lika ofta, samt blir mkt bättre i hyn. Decleor rak gel och after shave t.ex. använder jag, skitbra, finns på Åhléns, kostar väl 150kr per flaska, så 300 för både och, nåt sånt, men då räcker de jävligt länge också å blir silky smooth
men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst? dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)
men tycker det är så krångligt med rak vatten å skit:P använder bara hyvel och vatten:D men det är kanske därför jag behöver raka mig så ofta`?^^ några tips på hur man använder rakloödder å skit bäst? dum fråga kanske men jag e itne så smart så klaga inte på mig;)
Hehe de e inge krångligt alls, bäst resultat får man faktiskt i duschen med gelen. Man bara trycker ut lite i handen, sen över ansiktet där man ska raka sig, sen kör man bara på som vanligt med hyveln. Sen när du duschat klart kör du på after shaven som återfuktar huden o så, det är inte en sån som svider utav bara helvete, blir en svalkande skön känsla av alltihop.
Klart att de påverkar hur ofta du behöver raka dig, kommer ju närmare inpå huden när man har någon bra produkt.
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.
1-2gånger om dagen vanligen, men nu efter ett konstigt nyårslöfte ska inte jag och Bodegan här på forumet raka oss på en månad. Är ju bara inne på fjärde dagen nu och är redan bra lurvig.
Hahah, hur kan man behöva raka sig 2ggr om dagen ?
- "Lämnar dig lika förvirrad som fyra blinda flator i en fiskaffär"
Ser ju fram emot bilder på detta för att följa, 2 bilder /vecka !
Det är inte farten som dödar det är smällen
(it´s not the fart that kills it`s the smell)