3522
Sök

Senilklubb

121 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Hej alla!
Vi som inte längre tillhör ungdomarna kan kanske skapa en "seniltråd" här på denna alldeles utmärkta comnunity. Om det finns positiv inställning hos moderatorerna och tillräckligt intresse finns hos de aktiva medlemmarna kan vi kanske ha en aktiv tråd eller rent av en egen "sida" möjligen kallad "senilsidan"  big_smile här hos garaget där vi som inte längre är 20 eller 30 eller 40 kan gagga lite. (Finns det fler än jag som är äldre än så.....?) Ni som läser detta kan väl tycka till och så får vi se om det är en tillräckligt bra idé för att den ska leva vidare....
Lev väl alla!

Non omnia possumus omne

583 Inlägg
16 november 2007
även fast jagh är under 20 så tycker jag +1...

ni slipper oss och vi slipper er wink

hehe neerå... låter som en trevlig ide för er smile
men tror nog de kommer skapa lite debatt nu, för vi under 20 då har ju ingen egen plats då tex... wink

"-Det är inte lätt när de är svårt!
-Men de är skönt när de går!"

121 Inlägg
16 november 2007
Trådstartare
Jo för fan alla får vara med men det finns faktiskt saker som det är skillnad på att diskutera om man är är 18 eller 45.

Non omnia possumus omne

8 156 Inlägg
16 november 2007
Det vore kanske inte helt fel med en veteran-klubb, som en egen forumsdel som man bara har tillträde om man är 30+ eller så. Jag skulle visserligen inte få vara med där, men ändå?

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

blacken
16 november 2007
Cool ide.cool men hur många av "Gorgarna" tillhör dom "övre" tonåren?.Det kanske blir en väldigt liten Forumsdel. Men om det blir så, jag är med.

MED[liten]LEM
226 Inlägg
16 november 2007
Jag är absolut med om det blir av!

---> Om du kan läsa det här har du Internetanslutning <---
* * * Att bli gammal är oundvikligt, att växa upp är valfritt * * *
Det spelar ingen roll hur lite man skiter i byxorna, det är ändå för mycket!

Meister
6 763 Inlägg
16 november 2007
Frenzy skrev:
Jo för fan alla får vara med men det finns faktiskt saker som det är skillnad på att diskutera om man är är 18 eller 45.

Ska ni diskutera pension?big_smile Hur fan stavar man till pension?

Gangsta medlem
59 Inlägg
17 november 2007
Hehe

121 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
Jo du camaro67, du stavade alldeles rätt! Vi kan visst diskutera pension, på bilar eller personer, vilket du vill......

Non omnia possumus omne

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
Frenzy skrev:
Hej alla!
Vi som inte längre tillhör ungdomarna kan kanske skapa en "seniltråd" här på denna alldeles utmärkta comnunity. Om det finns positiv inställning hos moderatorerna och tillräckligt intresse finns hos de aktiva medlemmarna kan vi kanske ha en aktiv tråd eller rent av en egen "sida" möjligen kallad "senilsidan"  big_smile här hos garaget där vi som inte längre är 20 eller 30 eller 40 kan gagga lite. (Finns det fler än jag som är äldre än så.....?) Ni som läser detta kan väl tycka till och så får vi se om det är en tillräckligt bra idé för att den ska leva vidare....
Lev väl alla!

nyss inlett 40-års krisen eller?
lol

4 554 Inlägg
23 november 2007
äh va inte sånna jag glömmer hur mycke som helst och e bara 21

Sleeper
3 084 Inlägg
23 november 2007
loudness skrev:
äh va inte sånna jag glömmer hur mycke som helst och e bara 21

haha jag är också dement och bara 19 tongue tur man har vänner som kommer ihåg saker åt en
Men seniltråd låter bra bara man får komma in där och läsa smile

Hatar när man går och letar bilnycklarna innan man tillslut hittar dem.... ihanden lol
Senast redigerat av Sushikocken (23 november 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

121 Inlägg
23 november 2007
Trådstartare
richardoo290 skrev:

Nä du, unge man, det var länge sen jag var där.....

Non omnia possumus omne

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
23 november 2007
Frenzy skrev:
richardoo290 skrev:

hur gammal är du?

Queen Of Hearts
1 300 Inlägg
23 november 2007
Frenzy skrev:
richardoo290 skrev:

Gött svar ;P

I do it my way

Sök