Jag vill också träffa nån ny Har varit singel i 4 månader, och efter att ha varit i ett förhållande i nästan 4 år så börjar det kännas ensamt nu. Inte riktigt samma sak att vara ute och festa varje helg som att kunna ligga hemma i sängen med sin flickvän.
Sitter i exakt samma sits som du.. dock "bara" varit från henne i 5 veckor. Men jag känner redan att helgerna börjar bli tråkiga med endast krogen och bilen på listan. 4år var det för oss också.. saknar närheten kan jag ju säga.
Jag vill också träffa nån ny Har varit singel i 4 månader, och efter att ha varit i ett förhållande i nästan 4 år så börjar det kännas ensamt nu. Inte riktigt samma sak att vara ute och festa varje helg som att kunna ligga hemma i sängen med sin flickvän.
Sitter i exakt samma sits som du.. dock "bara" varit från henne i 5 veckor. Men jag känner redan att helgerna börjar bli tråkiga med endast krogen och bilen på listan. 4år var det för oss också.. saknar närheten kan jag ju säga.
http://www.garaget.org/?car=30456 . mer porr än kärlek.
Nej det där är bestämt kärlek....
Detta mitt herrskap, det är porr i dess brutalaste form, se och njut
Itama FiftyFive (trotts att de inte gör så bra bilar så brukar de lyckas underbart bra med fartyg ) Så nej jag har återigen inte funnit kärleken här, dock står hon i Älvsö //Johannes
Jag har det! Det var dock inte menat att det skulle bli som det blev, men vi blev tillsammans på något lustigt vänster. =P Tyvärr har vi lite problem med att vara tillsammans, men känslorna är det inge fel på..