2292
Sök

Nytt försök med en Garaget.org Roadtrip 2008 ???

Hojmek
748 Inlägg
20 november 2007
Låter kanon big_smile Sånt där är alltid skitkul big_smile

4 299 Inlägg
20 november 2007
Hade varit nice. Ungefär när skulle de va isf, framåt sommarsemestern då lr???
Hoppas på att jag har körkort då smile

3 390 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
cocos skrev:
WeDo skrev:
cocos skrev:
Jag e på, och mitt tips är att om vi glider genom sverige så kunde medlemmar från de olika städerna kanske kunna erbjuda sovplats hemma hos sig?, jag är iaf öppen för detta....sen hoppas jag att så många andra som möjligt oxå skulle kunna tänka sig det.   Det här med utställning av bilarna som aktivitet låter oxå skoj! Är gärna med å fixar å grejjar.

jaaa, antingen det... eller så våldgästar vi någon camping.... Man behöver ju inte sova på hotell eller så... Kanske går att ordna någon rabatt på sånt med om vi är kanske 30 bilar m.m.....   Det finns ju alla möjliga förslag.....

Ja givetvis beror det ju på hur många som tänker sluta upp...camping låter ballt, det e ju lätt att ordna, billigt och å alla kan vara på samma plats....toppen!  På kvällen bonnfirefest!  wink

Jaaa, det var någe sånt jag tänkt mig... Och om alla är på samma ställe och på en camping som oftast är inhägnad så känns det ju lite tryggare.... Man behöver ju inte göra det hyper seriöst men det går ju att samordna allting....

en fördel till med camping är ju att alla troligtvis får plats... Hotell kan ju vara lite svårt att boka rum till kanske 30 pers... Sen blir det ju inte omöjligt för folk som kanske vill haka på i sista minuten....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

274 Inlägg
20 november 2007
kan nog haka på helt klart

Oseriös Aktör
592 Inlägg
20 november 2007
man skulle nästan kunna glida över för att se svergie.

Performance can be dangerous.........thats why i drive KingCab

8 156 Inlägg
20 november 2007
Man kanske skulle passa på att besöka några trevliga tillställningar på vägen? Vore ju inte helt fel att besöka någon lokal bilträff wink

| Moderator
| Medio tutissimus ibis.
| I mitten skall du gå säkrast. (Ovidius)

7 100 Inlägg
20 november 2007
WeDo skrev:
John87 skrev:
"Om man blir ett gäng med rätt shyssta stylade bilar "

Måste bilarna vara stylade?

Neee, klart dom inte måste.....

bra,då kan man ju vara med me saaben cool

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Förjaevle Brao
555 Inlägg
20 november 2007
ursäkta om ja avbryter tråden lite, men ja undrar om nån vet om det blir någon  garaget.org träff i karlstad i sommar?

BennyC
20 november 2007
Låter trevligt, Jag är lätt på... Tycker trippen kan gå ner till skåne oxå:-)
Sen kan man ju ha lite tävlingar.......

mvh

2 600 Inlägg
20 november 2007
kankse man kan hänka på me scorpan tongue fast den inte är vrål stylad tongue  bero på hurt mycket pengar man ha men det hadde varit trevligt smile om ni inte fundera på att ta en trip ner till karlskrona smile

gör som jag kör gubba racer=)

Blev inte som jag borde blivit
418 Inlägg
20 november 2007
Låter som en fin fin idé. Men om man kan följa med beror ju helt och hållet på datum i så fall. Men är det vid rätt tillfälle så är man nog på.

Man vet att en bil har använts på rätt sätt när bromspedalen rostat fast.

3 390 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
BennyC skrev:
Låter trevligt, Jag är lätt på... Tycker trippen kan gå ner till skåne oxå:-)
Sen kan man ju ha lite tävlingar.......

mvh

Det här med vart/hur trippen isf fall skulle gå blir ju alltid ett problem... Dom i skåne vill ju att den ska gå ner dit och dom i norrland vill att den ska hälsa på dom... så det blir ju alltid några som blir irreterade.... tyvärr, men man kan ju inte åka till alla städer där det finns någon som kan tänkas följa med... men det blir ett senare bekymmer.....

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

Maskinbefäl
1 038 Inlägg
20 november 2007
Tycker den skall gå lite norröver. Kanske Stockholm --> Göteborg via dalarna?

Till att börja med. Ber om ursäkt för min applesi (apple dyslexi). Ipaddan och jag är inte alltid överens om vad som skall stå...

BennyC
20 november 2007
Det förstår jag med att alla vill att den ska gå där dom bor:)... Men jag följer med fast än den inte går ner till skåne.....
Det är ett mycket bra förslag du kom med.....

Mvh

3 390 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
zovix skrev:
Tycker den skall gå lite norröver. Kanske Stockholm --> Göteborg via dalarna?

Aaa, hade också tänkt mig någe sånt.... Kanske starta i gbg, örebro, sthlm, norrköping, jönköping och final i Halmstad eller nått.... ( bara ett exempel )
Men det är ju bara ösa på med idéer... har ju ett tag på oss att planera smile hehe...

Kanske detta skulle vara någe ?

http://www.garaget.org/gallery/archive/28005/194422_7te0an.jpg[/url]
Senast redigerat av WeDo (20 november 2007)

692 Inlägg
20 november 2007
Låter som en rolig idé! Bara det blir någon som tar tag i det då det börjar närma sig smile

1 754 Inlägg
20 november 2007
Vad ska man ha för bil? Måste man ha en riktigt snygg bil? Hur ska man veta/bedöma?

Jag kan inget om allt.

70 Inlägg
20 november 2007
Jag är på, sånt kan bli riktigt kul!

Mad Man Racing - If I loose, u loose! =)

3 390 Inlägg
20 november 2007
Trådstartare
till frågan om alla bilar ska vara stylade eller inte spelar mindre roll.... men om vi ska ha någon slags utställning så vore det ju kul med lite annorlunda bilar också.. men alla är såklart välkommna !

Går ju kanske göra detta till en lite större grej om man hör lite med Chrizz osv... Trycka fram några garaget.org On Tour dekaler m.m....
Senast redigerat av WeDo (20 november 2007)

Är nog fan bara bitter..
365 Inlägg
20 november 2007
Rulla bara förbi Örebro så hänkar jag på! smile

Pain is temporary, Glory last forever.

Sök