Stargirl skrev:
Min sötnos e inte hel längre..*snyft* var i stan i fre,en tant körde mot väjningsplilt,jag la mig på tutan men hon stanna inte,la mig på bromsen men insåg rättså snabbt att med sådan liten bromssträcka och så vått det var så förstod jag det skulle smälla.
Kom knappt ut ur dörren men hon stanna kvar,sa att hon tog på sig allt.
Jag var helt chockad bara grät å skakade, vet inte vad som händer nu.
E jätteledsen å varit d hela helgen med,bara gråtit..min bil var min största dröm och ska den tas bort så snabbt från mig??
Är rädd dom väljer att inte laga den å lösa ut den, det är ändå en 97 och har gått så långt och det är det enda försäkringsbolaget tittar efter.
Den fick bogseras bort för gick inte att köra för spoilern tog emot. Dörren såg hel ut men var skärmkanten som var intryckt hela vägen, spoilern helt sprcäkt och huvförlängare, blinkers paj och sen vet jag inte hur det är med däcket, är det bara dom synliga skadorna är det kanske inte så farligt men kan ju ha hänt annat som man inte såg...
jag hoppas verklgen ajg får tillbaka henne, vet inte annars vad jag gör. Jag bad inte om att någon skulle köra på mig, så mkt pengar å tid jag har lagt ner och hon skulle blivit ännu finare nu till sommaren..vill inte ens tänka den tanken...dom MÅSTE laga henne...
*ledsen*
Finns en bild på på det men e väre än d ser ut fick ingen bra för d var dåligt ljus....