Köpte min bil sommaren 2006. Satt högtalare fram, men ingen spelare..
Så lite senare köpte jag mig en "ny" huvudenhet via Tradera. Tror jag gav 650 kr eller nått sånt för den. Stereon var ny, var felköp enligt annonsören.. När jag fick hem förstod jag varför. Han skulle troligtvis ha den till samma sak som jag ville. Men de fanns inga lågnivå utgångar. suck... 650kr åt helv**e eftersom de var inget jag ville ha. Men jag kopplade in den och kollade sedan vad jag hade för högtalare.. Boschmann på hela 230w eller nått sånt, Clas ohlsson högtalare.. Yeay. Så gallret det stod DLS på lurades.
![tongue](img/smilies/tongue.png)
Spelade skit tillsammans gjorde dem.
Men hade nu
HU: Kenwood
Högtalare: Boschmann..
För några veckor sen var de dags o uppgradera.. Kostade mig hela 600kr för mitt "nya" system.
snodde mossans spelare.(så fick hon min Kenwood). Stack till biltema o köpte deras 8mm kitt.(200kr eller nått). Körde o hämta 2, vad vi trodde var, 12or som sedan visade sig vara 10or, från pappas gamla Amazon
Men nu stod jag där.. med en huvudenhet på plats i bilen, kablar dragna. basarna i famnen, och skulle börja på o bygga låda. Något saknades!! (skulle ta slutsteg av farsan också, men han hade sånt förhistoriskt skit som tillochmed folket på stenåldern hade byggt ett museum för)
In på Tradera. Impuls köp, köper mig ett Sony Xplöd XM SD12X. Fick lånat 400kr av en polare till o betala snubben, körde in till Malmö o betalade de direkt. Hem o koppla in allt..
Sen står de still just nu.. Ena basen gick sönder, o den andra är inte "bra" heller. Men den spelar, så om någon vecka blir de två nya 10'or.
![wink](img/smilies/wink.png)
så nu har jag
HU: Pioneer Deh-2100R
Högtalare fram: Mina gamla Boschmann(spelar rätt bra nu faktiskt när man har lite bas i bilen med)
Bas:2 gamla(varav endast en inkopplad) Pioneer i en hemmabyggd, troligtvis rent för liten, låda.
Slutsteg: Sony Xplöd XM SD12X
Och detta nya systemet har jag betala 600kr för, de gamla betalade jag 650kr för.. Tycker detta nya är sjukt mycket mer prisvärt.
(vid studentbidraget blir de 2 proson basar och antingen nya proson högtalare fram, eller nya Boschmann.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
"B-märke for life"!)
**WALL OF TEXT**