-> John87 Du har väl en vänsterfot att bromsa med också, alt handbroms kanske ?
Vänsterbromsa är väl inte direkt jätteroligt.. Handbromsen är ett skämt på Volvo 850, fast det går. Men sen har jag ju bra dubbdäck jag inte vill sprätta ur
Vänsterbromsa är väl inte direkt jätteroligt.. Handbromsen är ett skämt på Volvo 850, fast det går. Men sen har jag ju bra dubbdäck jag inte vill sprätta ur
Köp nåt beg och ha med dig två st sämre vinterdäck, som du monterar bak tillfälligt. alt ta med nåt gammal du om redan har
Men iaf godkända vinterdäck om du åker på kontroll, dvs ej sommardäck.
Jag har börjat dra lite tankar om att skita i detta tyvärr. Främst för vädret tror jag.. Men sen har jag jobbat riktigt mycket inkl. övertid idag så är inte allt för pigg
Får se om Tonket kommer in snart så får jag se vad jag hittar på efter jag tagit ett snack med honom.
Nu har de typ slutat o snöa, kommer väl nån flinga lite då o då nåmer...får hoppas de blir lite kallare så inte allt försvinner direkt eller blir slask .
Vad e de som gäller ikväll boys and girls, ska alla till mässan eller blir de nån samling/träff i Marieberg någonstans?
Vad e de som gäller ikväll boys and girls, ska alla till mässan eller blir de nån samling/träff i Marieberg någonstans?
En fågel viskade i mitt öra att det var samling på Marieberg kl. 19.
Sen får vi väl se hur det blir och hur många som kommer. Vet som jag skrev innan att det är ett epa-gäng som kommer tillsammans med några riktiga bilar.
Tanken va ju att försöka få dit fler bilar än traktorer
Oväntat med tanke på alla idioter som trodde att det skulle gå att sladda runt 5 bilar åt gången i samma kurva varav hälften av dom åker åt motsatt håll..
Kul epaträff iaf. Vi va väl 5 bilar och 40 epor eller nåt
Den som såg en svart BMW stå vid sidan av med lite folk vid den så va jag och tjejen två av dom Tog aldrig dit min bil. Roligare att åka nåt bakhjulsdrivet