Severin skrev:
Håller med dig.. Dom borde satsa på att stoppa knarklangare och kriminella ungdomar.. Vi som skojjar på en parkeringsplats skadar ingen genom att sladda.. inte precis så att nån burnar o sladdar där ner parkeringen är full.. Men dom har la inge bättre för sig
haha
Handen på hjärtat så är det i många fall väldigt tur att ingen skadar sig när det håller på att sladdas.
Att ladda fullt runt ett hörn där man har noll sikt säger ju sig själv hur smart det är. Sedan alla dessa Epor/A-traktorer som tycker det är svinballt att köra utan ljus ska vi inte tala om.
Det finns många som absolut inte tänker till på konsekvenserna av deras handling.
Och dem j-vla chipsmongon som envisas med att burna och sladda precis där bilarna står parkerade, tänk till en extra gång är ni vänliga, få människor uppskattar att få bilen full med sten/dubbskott!
Om personen med den röda importerade A3:an hänger här har jag några väl valda ord att säga till honom med.
Nedskräpningen är dessutom ett sorgligt kapitel för sig, försök med sopsäck har gjorts men folk tycker uppenbarligen det är för jobbigt att gå någon meter extra utan dumpar sitt skräp på backen.
Angående att polisen inte skulle ha något bättre för sig, jag vill ärligt talat inte spekulera i hur många arga samtal dem får en helg angående buskörning. Kanske dem skulle ha mer överseende om vi skötte det på ett snyggare sett, men det får vi nog aldrig veta, för det finns folk bland oss som inte har förstått innebörden av dem orden.
Överlag så tycker jag folk kräver mycket utan motprestationer, herregud släng ut guldskeden i munnen, inget i livet kommer gratis!
Folk är varmt välkommna att komma fram och diskutera med mig angående detta, nu i vinter kör jag en svart polo och till sommaren en gul octavia rs.