3350
Sök

Julklapp någon som ´vet

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
24 november 2007
qiT skrev:
som vad :S ja Gillar Hon Hon Gillar mig men bor en bit från varandra men vatt där 2 gånger iaf blir lätt mer bara Hon säger till

Låter lite som att du vill att det ska bli mer mellan er.

Köp nåt fint och personligt. Något bara du skulle kunna ge henne. Sen om det är dyrt eller inte spelar ingen roll, bara det kommer från hjärtat smile

Jag fixade Alla Hjärtans Dag så att jag köpte två stora pommes frites på McDonalds (vet att hon älskar dom) och körde henne till en romantisk plats. Sen satt vi där bara jag och hon och åt pommes.
Kostade nästan inget, det va personligt och romantiskt. Hon älskade det iaf big_smile

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

elit
327 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
John87 skrev:
qiT skrev:
som vad :S ja Gillar Hon Hon Gillar mig men bor en bit från varandra men vatt där 2 gånger iaf blir lätt mer bara Hon säger till

Låter lite som att du vill att det ska bli mer mellan er.

Köp nåt fint och personligt. Något bara du skulle kunna ge henne. Sen om det är dyrt eller inte spelar ingen roll, bara det kommer från hjärtat smile

Jag fixade Alla Hjärtans Dag så att jag köpte två stora pommes frites på McDonalds (vet att hon älskar dom) och körde henne till en romantisk plats. Sen satt vi där bara jag och hon och åt pommes.
Kostade nästan inget, det va personligt och romantiskt. Hon älskade det iaf big_smile

Fint de ju tycker ej pengar spella någon roll heller men ha pengar om de behövs !

"Only The Good Die Young"

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
http://www.upplevelsepresent.se

tycker du om henne så ta me henne på en upplevelse hon aldrig glömmer.
behöver inte vara den dyraste på sidan. men speciellt blir de för er..
bättre present finns inte!

tex:
http://www.upplevelsepresent.se/uppleve … dflyg.aspx

2000kr och ni får en romantisk flygtur tillsammans ?
Senast redigerat av richardoo290 (24 november 2007)

elit
327 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
Nice

"Only The Good Die Young"

Klyphuggare
328 Inlägg
24 november 2007
Det låter som det redan är för sent för dig att dra dig ur så det är väl lika bra att du friar för henne eller nåt.

Varför ska man åka i lera och sörja när man kan åka på is och ha det glatt

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
24 november 2007
oj, såg nu att det bara var en "vän"...
trodde de skulle va till din flickvän tongue

haha

elit
327 Inlägg
24 november 2007
Trådstartare
lungt