1579
Sök

Hur kom DU på ditt användarnamn på Garaget.org?

81 Inlägg
25 november 2007
Mach 1:ans motornamn 429 Cobra Jet.

MVH
Cobra Jet

406 Inlägg
25 november 2007
Correadde

Corre = Corrado (Körde corrado på den tiden)
Adde = Heter Andreas men kallas för Adde

Då blev det Correadde:)

AVCdesign.se
Fiat uno 1,3 turbo --->Projekt tråd UNO turbo
BMW 530i E34

1 722 Inlägg
25 november 2007
Hehe det är nog för att ajg gillar kanelbullar big_smile

<----- Gå o kolla på en av Sveriges finaste w123 o lägg en röst o några kommentarer

4 767 Inlägg
25 november 2007
Jag heter så.

Mvh
Erick

Projekttråd: Nissan Skyline GTS-25TM JUN -95
Gilla EvoG på Facebook! facebook.com/EvolutionGarage
Använder produkter från: Sonax Bilvård

987 Inlägg
25 november 2007
Bra fråga.. Det började under "Cs-tiden".. kompisarna började kalla mig "NippiiE" sen blev det "NippaaN" sen "p!ppaaN" fråga mig inte varför.. Inte ens likt mitt namn, och "pippar" inte runt speciellt mkt..men men.. så fick det bli tongue

i like it load

Good Girl Gone Bad
607 Inlägg
25 november 2007
Sjödin är efternamnet så de fick de bli smile

Mitsubishi Colt GLXi "La Colt II"
Good Girl Gone Bad

3 390 Inlägg
25 november 2007
Hmmm.... hade ett band för många år sedan... Vi skulle bara göra om låtar till punk låtar... så då kom vi på namnet We Do (när vi t.ex skulle ha ett tema som beatles så skulle det heta We Do Beatles...... där av namnet WeDo smile

Och ur kaoset talade en röst till mig som sa: Le och var glad för det kunde vara värre. Och jag log och var glad och det blev värre

1 256 Inlägg
25 november 2007
Smeknamnet som jag haft sedan barnsben..

517 Inlägg
25 november 2007
Tröttnade på att ha massa smeknamn på alla forum och chatsidor... så de fick helt enkelt bli mitt riktiga namn.. smile funkar nästan överallt..

Scania, javisst.
237 Inlägg
25 november 2007
Mitt nick känns ju helt fel med tanke på att jag heter John Andersson, vilket inte ens är i närheten av granatmagnus. Men det var ju en gång i tiden när man 13 och var ute på festartåg och hamnade till en lägenhet där jag träffade en sjysst kille jag är vän med än idag, och han kunde inte uttala John så han tyckte det lät bättre med GranatMagnuS, vilket hängde kvar då eftersom dem som var med just då fortsatte kalla mig just det.

Har försökt få det till Jånn_ , Jannen_ osv men granatmagnus hänger fortfarande på och eftersom jag aldrig registrerat mig någonstans där det har varit upptaget är det ju faktiskt
ganska smidigt att ha just det.

Så det är en gammal och ful ovana att bli kallad granatmagnus men vad gör man?

Soubee
25 november 2007
Blivit kallad Soubee sen högstadiet av några polare, sen var det ledigt som nic. på de flesta sidor...

13 Inlägg
25 november 2007
Det va så att mitt ex's kompis fick några reklamkepsar av typen "golfkeps" som det stod Festis på av sin mamma som jobbar på typ Ica eller nåt. O så fick vi i det "gänget" varsin.
Jag hade hyfsat långt hår på den tiden o så hade jag den där kepsen på snedden o såg rätt cool ut =P
Mitt ex tyckte då att jag såg rätt amerikansk ut o tyckte att jag såg ut att heta Travis.
Så det är mitt nick på nästan alla sidor smile

Naturally Aspiranted
543 Inlägg
25 november 2007
För att jag gillar Civic/För att jag har 2st nu
Får se om jag ändrar till det vanliga nicket senare...

39 Inlägg
25 november 2007
Hette sjodin innan ( efternamnet), men tröttnade så då  blev de smulans, "smulan" va upptaget..

Anledning: Många kallar mig smulan..

The one that got away

125 Inlägg
25 november 2007
För att jag har han tatuerad på armen

Allt jag ser är stänkskärmar o sprit

Toker
491 Inlägg
25 november 2007
Kallas för Toker och kör en supra som en tok..
Så Supratok kändes helrätt  ;]

Toker Jr 081102

volvoraggare
4 776 Inlägg
25 november 2007
ja för att jag är ett järnhuved då sen så lät ironhead rätt fränt heter det i stort sätt på nästan alla forum

en hårdrockande volvoraggare som älskar tjejer

286 Inlägg
25 november 2007
Heter Mokko i efternamn så det var en ganska enkel anledning smile

609 Inlägg
25 november 2007
För att ja gillade the cockie monster i muppet show. Snål som man är vill man inte lägga ut 20 spänn på namnbyte..

Sök