började kallsvettas när jag såg en vit skyline idag, hade gula plåtar och allt .här i gävle. men en vit vinge och andra fälgar.,vilket det inte satt på din såg jag nu (var ju tvungen att kolla efter).
började kallsvettas när jag såg en vit skyline idag, hade gula plåtar och allt .här i gävle. men en vit vinge och andra fälgar.,vilket det inte satt på din såg jag nu (var ju tvungen att kolla efter).
skit snällt att du håler ögonen öppna !
kan säga att den som hittar kommer få en bra hittelön !!
mvh Johan
vissa försäkringsbolag är bra tills det händer något....
mvh Johan
Tror jag vet vilken du tänker på men det är garanterat inte den.. en gammal kompis bil..
synd när sånt här händer.. att inte folk kan skilja på mitt och ditt?! blir så irriterad, lovar att titta noga efter bilen din här i gävle! hoppas du får tillbaka den och att den är hel
Det rullar en vit skyline i Alvesta har jag sett, Inte så haj på modellerna så jag kan inte säga om det är en R32 lr 33a dock.. Ska kolla nogare på den nästa gång jag ser den.
går en vit en i bollnäs. men de är bara en gts skyline. tråkigt att förlora en bil så där. Specielt en sån också. polisen ligger nog på spann på nån sån säkert. men svårt att veta ibland.
Hejsan skulle vilja be er att hålla utkik efter en skyline R33 GTR! blev förmodligen stulen lördags natt den 24e november ! meddela mig gärna så fort ni får reda på något eller ser något ! Bild: på www.garaget.org/highway
hade även engelska reggskyltar i bilen med reg nr: M619 MYX
min mail one_loverboy@hotmail.com
OBS ! den blev stulen mellan malmö och lund har körts igenom helsingborg av dom som stulit bilen så mycket vet vi..
OBS! hittelön delas ut!
mvh Johan
Finns de nån möjligehet att den skymtas i stockholms området så hör jag av mig, inte okej att sno en sån bil!
mvh Johan
Tror jag vet vilken du tänker på men det är garanterat inte den.. en gammal kompis bil..
synd när sånt här händer.. att inte folk kan skilja på mitt och ditt?! blir så irriterad, lovar att titta noga efter bilen din här i gävle! hoppas du får tillbaka den och att den är hel
kanon att folk håller koll
Det rullar en vit skyline i Alvesta har jag sett, Inte så haj på modellerna så jag kan inte säga om det är en R32 lr 33a dock.. Ska kolla nogare på den nästa gång jag ser den.
det låter bra