En norsk FN-soldat är stationerad långt hemifrån. En dag säger han till sin fänrik att han skulle vilja åka in till stan för att få lite sex. Fänriken svarar:
- Där har du en kamel!
Den norske soldaten tänker att det inte är samma sak som en kvinna, men betäcker i alla fall kamelen. Efter ett par veckor får han samma längtan igen och upprepar sin förfrågan. Fänriken svarar:
- Där har du en kamel.
Den norske soldaten betäcker kamelen igen, men efter ytterligare två veckor drabbas han ånyo av den välbekanta längtan. Han frågar ännu en gång och fänriken svarar som tidigare:
- Där har du en kamel!
- Men jag är trött på att betäcka kamelen!
- Jag menar inte att du ska betäcka den, jag menar att där har du kamelen, som du kan rida på till stan!
![lol](img/smilies/lol.png)
- Vet du vad det är för likhet mellan att hoppa bungyjump och att pippa en polsk hora?
- Nä?
- Om gummit spricker så är du dödens.
![big_smile](img/smilies/big_smile.png)
Två gamla klasskamrater råkade på varandra på stan i Göteborg. De hade inte träffats på 30 år, så de hade mycket att snacka om. De gick in på ett cafe och satte sig. Som alla kvinnor kom de in på ämnet sex. Den ena yvades över sin man som älskare. Den andra var däremot mycket missnöjd. Den missnöjda frågade hur hon skulle göra för att hennes man skulle bli en bättre älskare. Den nöjda förtäljde följande:
- När du vill att det skall bära till så gör du så här. Duka med linneduk, tända ljus, vin och en omelett på 10 ägg. Det gör susen.
De skildes åt och den missnöjda tänkte att nu i kväll så skall det baske mig bli älskog av. Hon dukade med finaste linneduken, tända ljus och ett gott och dyrt vin, men tänkte att det är nog bäst att göra en omelett på 20 ägg. Kvällen kom och hennes man förundrades över den fina dukningen. Han åt med god aptit och drack rejält av det goda vinet. Så blev det sängdags. Kvinnan gick och lade sig först. Mannen gick och duschade och sjöng hela tiden. UNDERBART, tänkte hon, NU äntligen. Han kom in i sovrummet och lade sig i sin säng. (Tilläggas måste att de låg i var sin säng med ett sängbord emellan). Efter en liten stund säger mannen:
- Älskling?
- Ja?! svarar hon förväntansfullt. Han säger då:
- Jag har skitit ner mig!
En bonde hade sex med sin syster. Efteråt sa hon att "du knullar bra mycket bättre än pappa gör." Han svarar "Tro fan det, mamma har lärt mig allt jag kan."
En kvinna kom in i dildoaffären och frågade expediten:
- Vad kostar den gröna dildon?
- 265 kronor.
- Jaha... Och vad kostar den här lila?
- 300 kronor.
- Men den där silvriga då?
Då ropade expediten in till lagret:
- Gustav?! Säljer du din termos?
Den främste av alla ivrigt simmande spermier:
- Halt kamrater! Vi är lurade! Vi står i skit upp till knäna...