2594
Sök

svenska vapen

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare

Vw trimmare
2 995 Inlägg
8 december 2007
då borde jag bli ännu stoltare som tillverkat lite "Vapen / Delar" på bofors även renoverat mycket lokaler där wink

905 Inlägg
8 december 2007
jo jag känner mig jätte stolt att svenska vapen används till att döda människor wihho.. fram med skumpan...

2 594 Inlägg
8 december 2007
hm oj detta kommer bli en lång tråd me mycket tjaffs vet faktiskt inte va jag ska tycka om saken att sverige bygger  vapen som andvänds i kriget mot irak antar att om inte vi sålt vapnen hade nån annan gjort det

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 december 2007
ghost_boy83 skrev:
hm oj detta kommer bli en lång tråd me mycket tjaffs vet faktiskt inte va jag ska tycka om saken att sverige bygger  vapen som andvänds i kriget mot irak antar att om inte vi sålt vapnen hade nån annan gjort det

Lika bra att jag langar knark då. Gör inte jag det så gör någon annan det.

Du förstår hur tunt det argumentet är?

Pojkar kör turbo. Män kör V8.

med lem
1 147 Inlägg
8 december 2007
John87 skrev:
ghost_boy83 skrev:

men det e ju så även om man inte gillar det...

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 december 2007
dallelito skrev:
John87 skrev:
ghost_boy83 skrev:

Visst är det sant, men att göra något med endast den anledningen är ju idiotiskt.

med lem
1 147 Inlägg
8 december 2007
John87 skrev:
dallelito skrev:
John87 skrev:

Visst är det sant, men att göra något med endast den anledningen är ju idiotiskt.

ja det är sant

Hellre frysa i tälten, än tälta i frysen.

2 594 Inlägg
8 december 2007
John87 skrev:
dallelito skrev:
John87 skrev:

ja du som har svar på allt vad tycker du man ska göra då det är ju inte direkt att man kan bojkotta dom som gör vapen som man kan göra met matindustrin

Stolt Volvoägare
4 913 Inlägg
8 december 2007
ghost_boy83 skrev:
ja du som har svar på allt vad tycker du man ska göra då det är ju inte direkt att man kan bojkotta dom som gör vapen som man kan göra met matindustrin

Tycker du själv att argumentet "om jag inte gör det så gör någon annan det", är bra?
Är det en tillräckligt bra anledning till att göra vapen som hjälper till att döda människor?

Det går inte att bara stoppa allt som är dåligt, men man får ju tycka som man vill.
Jag har inte sagt om jag tycker det är bra eller dåligt. Allt jag sa var att ditt argument är tunnare än en anorexiamodell smile

4 554 Inlägg
8 december 2007
lägg ner försvaret men utvecka mer militära produkter för det kan vi tjäna pengar på och ha användning för i andra produktutvecklingar.

9 108 Inlägg
8 december 2007
mmmmm, saknar min AK-5 smile

4 554 Inlägg
8 december 2007
MilleN skrev:
mmmmm, saknar min AK-5 smile

har märkt de så som du skjuter med smällare på nyår XD

4 506 Inlägg
8 december 2007
i love Bofors. & vapen överlag. Dock i vänligt syffte.
Har vart högt rankad sportskytt
sammt håller på med jaktlicens
Och har ett stort vapen intresse förövrigt. men som sagt
enbart i vänligt syffte....

Kan du andas kan du dö.

1 661 Inlägg
8 december 2007
http://www.soldf.com/strf9040.html
Strf 9040 is the shit! smile

Förjaevle Brao
555 Inlägg
8 december 2007
tycker de e bra att, Sverige säljer vapen, blir litte mer klirr i kassan då;)

4 554 Inlägg
8 december 2007
http://www.fmv.se/WmTemplates/Page.aspx?id=1249 båten har inte ett enda vapen än:P

Sleeper
3 084 Inlägg
8 december 2007
http://www.fmv.se/ImageVault/Images/id_94/conversionFormat_0/scope_4/ImageVaultHandler.aspx

den där saken såg jag på noliamässan för nått år sen... kom fram en rolig snubbe som berättade om den... typ "riktigt behändig sak smäller bort en korvkiosk på en mils avstånd med meterprecision!" Typ iaf nått sånt sa han, satan vad man garvade.
Senast redigerat av Sushikocken (8 december 2007)

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

Meister
6 763 Inlägg
8 december 2007
loudness skrev:
http://www.fmv.se/WmTemplates/Page.aspx?id=1249 båten har inte ett enda vapen än:P

En Korvette lol jag Tycker det är bra att vi säljer vapen för annars skulle vi få betala ännu mera skatt roll

VOLVO for life..
2 113 Inlägg
8 december 2007
Trådstartare
loudness skrev:

jo? den fäller upp luckor och så har den vapen har jag för mig..

Sök