har för mig att efter 25 års ålder så blir försäkringen markant billigare. ung o turbo = dyr försäkring, på vesta/veste något sånt, skulle min saab igga på 46k om året helförsäkrad på mig o ja är 20.
tacka vet ja andra försäkringsbolag
"Det är slut med bilen den dagen då det kostar mer att parkera den än att köra med den"
7 138 SEK / år 595 SEK / månad Skattekostnad ingår med 1 464 SEK?? vad menade de?? var inne på www.atava.se men skatt brukar inte man betala själv? elelr atava betala själv sen lägger de på försäkringen..??
Min kusin hade en Supra mk III -92 för några år sen och han var då 28år och bor här i Norrköping (medelstor stad), har för mig att han betalade ca: 12000:- om året för trafikförsäkring. Så t.ex 18år i Stockholm blir nog inte billigt, beror ju lite på försäkringsbolag sen också.
Jag är 28 år bor i stockholm och helförsäkring kostar 7700 kr. Halvförsäkring 5500 kr Förstår inte riktigt hur din kusin har försäkrat sin bil
Min kusin hade en Supra mk III -92 för några år sen och han var då 28år och bor här i Norrköping (medelstor stad), har för mig att han betalade ca: 12000:- om året för trafikförsäkring. Så t.ex 18år i Stockholm blir nog inte billigt, beror ju lite på försäkringsbolag sen också.
Jag är 28 år bor i stockholm och helförsäkring kostar 7700 kr. Halvförsäkring 5500 kr Förstår inte riktigt hur din kusin har försäkrat sin bil