3277
Sök

Bilspelet

118 Inlägg
20 november 2005
Trådstartare
#1
Viklket bilspel tycker ni e bra!? själv diggar jag NEED FOR SPEED MOST WANTED..


Type R
368 Inlägg
20 november 2005
#2
nfs underground e rätt kul  smile

Honda is the shit!

Rekondare
289 Inlägg
20 november 2005
#3
NFS 3 är grymt schysst smile

Längtar tills jag får händerna på NFS:MW bara wink

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 november 2005
#4
nfsu 1&2 tycker jag om big_smile har dock inte provat mw tongue


Rekondare
289 Inlägg
20 november 2005
#5
IceRider skrev:
michael561 skrev:
NFS 3 är grymt schysst smile

Längtar tills jag får händerna på NFS:MW bara wink
vart kan man köpa mostwanted till ps2 nu??
cdon.com t.ex... släpps egentligen den 24:e men om du beställer nu så får du det nog tidigare...de brukar vara schyssta på cdon...

Har inte heller testat det men med tanke på underground serien så måste det vara outstanding...
Senast redigerat av michael561 (20 november 2005)

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Rekondare
289 Inlägg
20 november 2005
#6
IceRider skrev:
michael561 skrev:
IceRider skrev:

vart kan man köpa mostwanted till ps2 nu??
cdon.com t.ex... släpps egentligen den 24:e men om du beställer nu så får du det nog tidigare...de brukar vara schyssta på cdon...

Har inte heller testat det men med tanke på underground serien så måste det vara outstanding...
ok,ska göra det faan,tack för tipset!...men på cdon står det att det är en speciell version just till ps2!!en "Black Edition" med 2 extra bilar å spelet är limited edition(begränsade antal)...
Jag såg det nu med precis...fast dom har den vanliga också... Men ska helt klart ha limited edition med M3 GTR och 911 GT2 m.fl.

BMW 530iA
Audi 100 2,0E

Moderator+
1 081 Inlägg
20 november 2005
#7
NFS MW spelar jag just nu, snart klarat det dock smile Är 3a på blacklist.

Stör mig enormt på att det inte finns drifting i det sad

mvh

Vem jag?

200sx Driver
366 Inlägg
20 november 2005
#8
NFS Underground 2 är kul smile
Har inte provat most wanted än, ska bli kul och se hur bra det är smile

-=Nissan 200sx s13 =-

158 Inlägg
20 november 2005
#9
gt 4 har lungt bättre körkänsla än nfsu.. men tyvärr går det ju inte att styla bilarna och nfsu har dendär speciella fartkänslan:) men ja tycker att gt4 e nästan bättre.. det är mycket mer verklighetsbaserat och bilarna uppför sig som på riktigt... menmen.. alla har ju olika smak...

//mvh Per

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
20 november 2005
#10
Finns det inte drifting i nfs mw???? yikes sad


Moderator+
1 081 Inlägg
20 november 2005
#11
IceRider skrev:
calibra_nox skrev:
Finns det inte drifting i nfs mw???? yikes sad
tyvärr ...jag vet det suger verkligen,hur man nu kan ta bort nått sånt
Förmodligen vill dom kunna fortsätta sälja NFS Undeground, skulle dom haft driftning i MW så skulle ingen köpt det längre.

Men det suger, jag blev skitsur när jag upptäckte att det inte var med, klart roligaste i nfsu.

mvh

Vem jag?

55 Inlägg
21 november 2005
#12
Alltså... Most Wanted är ju lite av en "ny serie" av NFS-spelen... Med lite mer inriktning på "high end"-bilar... Och givetvis att farbror blå medverkar smile Hade ju dock gärna sett ett underground till fast med nya banor och snutjag (och givetvis det kungliga driftingmomentet) wink Grymt snyggt är det iaf och man får väl vara glad för att de släppt ett nytt tidsfördriv ett par dagar frammåt big_smile

Ju snabbare man kör, ju mindre tid uppehåller man sig på vägen. Slutsats: Kör du snabbt minskar du risken för olycka... typ =P
Kör Saab 9-5 Aero, Cosmic Blå och BMW 328CI ;)

1 639 Inlägg
21 november 2005
#13
Outrun !

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

Administratör
11 858 Inlägg
21 november 2005
#14
Stunts! En riktig klassiker! smile

http://www.ibiblio.org/GameBytes/issue20/misc/stunts1.gif

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

271 Inlägg
21 november 2005
#15
aah, gamla goda Stunts! Och glöm inte klassikern Street Rod!


doktor
10 Inlägg
21 november 2005
#16
nostalgi me stunts...   smile   
satt man å knåpade ihop skithäftiga banor som man sen tankade ner på en diskett (om ni kommerihåg dom, det var små svarta plattor typ så kunde man stoppa in dom i datorn och lagra nästan 1.5 meg på dom; om jag inte minns fel...) sen kutade man ner till sina polare delade med sej.  smile

1 639 Inlägg
21 november 2005
#17
Stunts är ju modernt ! Tacka vet jag Outrun i en arkadhall runt 1987... smile

Om jag var hälften så ful i arslet som du är i ansiktet så skulle jag bara skita när det är mörkt....

645 Inlägg
21 november 2005
#18
Need for speed MW lär ju vara coolt. Annars fanns det ett jädrans tufft till xbox 360, hette unknown nånting tror jag. Men det var ju grymt som fan! Annars finns även L.A.Rush ute nu va? :]


"A Johlsson"
302 Inlägg
22 november 2005
#19
Gran Turismo Series all the way...

291 Inlägg
22 november 2005
#20
nfsu är jävligt bra spel,,, men jag själv tycker rally spel e roligare, kan sitta hur länge som hellst o spela vissa gånger när man har tid..tongue ex Colin McRae rally, o WRC 4 är ju jävligt bra oxå...


Sök