BBB 24 mbit nått, inte säker på uppladdningshastigheten men jag snittar på 8 mbit ner och 0.8 upp. Betalar över 500 kr månaden för skiten. Jag sa upp det samma dag som jag fick det när jag såg vad hatigheten låg på men då ansåg de att jag skulle binda mig i 3 månader.
30 ned 20 upp. Betalar för 30/30 egentligen men det kostar 260:- i mån och stabilt som fan så det är svårt att klaga:) Är ju lite skillnad mot telia 8/1 som jag hade tidigare och betala 330:- för, knappt 6/1 egentligen och la ner titt som tätt....
10 in o 10 ut.. fiber rakt in i villan direkt från stationen 300 meter bort. Behöver varken mer eller mindre.. beror ju helt på vad man ska ha det till.. Pröjsar 165:-/mån
Det var då en massa gnäll på bredband i denna tråd... =P
Flytta till fiber, eller sluta gnäll. =P
Själv har man BBB100/10 med BBBs gateway Xavi6546. Har aldrig strulat, hittade tillochmed WII-konsollen på 30sekunder. Dock får jag fel upload, den överstiger 10...
Ni som har ADSL, tänk på att hastigheten räknas till ert modem. Det har ju även blivit trevligare att titta på nu när de seriösa bolagen infört intervaller. ("Upp till" betyder att du kan ha 1Mbit på en "upp till 24" tjänst och det är ok...)