Det är därför alla fucking idioter som kommer/redan bor i detta land och satsar på kriminalitet tycker att det lönar sig.
"Vi" tror att fartkameror och strängare lagar ska hjälpa! Men inte fan gör det de!
Att våldtäcksmän och mördare får 2-3 års fängelse är fanimej skrämmande så jag ryser.
Att jag sedan hör och LÄSER på t.ex detta forum att "att hålla i någon tills polisen kommer kan straffa sig" är även det helt jävla otroligt..
Skrämmande om inte annat!
Om jag var polis, och kom till en plats där ett fåtal personer höll i en sådan där rattfyllerist tills jag kom till platsen, så hade jag varit evigt tacksam.. NO MATTER WHAT lagen säger!
Ni som säger annat och bara hade kört förbi eller rent ut sagt skitit i om någon liten flicka blev påkörd som följd är lika jävla puckade som ni.
Jag kommer från grekland, jag har sett både det ena o det andra i trafiken, saker som LÄTT är i klass med denna video.
Helt jävla sinnessjukt att sitta och skylla på att "polisen är flera timmar bort"..
Det finns bara inte.
Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho