Jag behöver bara betala halv hyra i december De har de som julklapp här när man har bott ett antal år i samma lägenhet. Fast till nästa år så går den upp med 170:-
Fick också samma sak.. tycker det är lite dåligt att dom har det på samma lapp och särskilt i december. Hos mig är det den årliga hyreshöjningen som kommer då.. det är skrattretande när dom höjer hyran med 37 kronor
Kan tillägga att jag betalar 2600kr/månad för min etta på 42kvm. Enda som tillkommer är elen, men man använder inte så jättemycket när man bor ensam med flickvännen
min hyra ligger på 2182.- den kommer bli 2254.- efter jul för en liten 1,a på 38 kvadrat i ett litet samhälle ute i skogen,
Jag har också en etta på 38kvm, belägen på sjunde våningen med havutsikt och stor inglasad balkong, ligger också centralt inne i Helsingborg. Den kostar 2200:-/månad
Japp, ofrivillig höjning med 50kr bara för att de ska dra in bredband i huset. Något som inte jag kommer att nyttja...man har inget att säga till om när man hyr i andrahand.