4192
Sök

åsså säger dom att snutar inte kan va schyssta :) !

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
hehehe....såååå...har du haft nå flyt med pollitti eller?

blinka blått om du vill rejsa!

1 237 Inlägg
20 december 2007
körde själv emot enkelriktat en gång, som pricket på i:et kom polisen imot o_O blev "lite" i panik då jag precis fått körkortet, dock hade jag turen att de varken lade blåljuset på eller vände om och kom efter tongue jävla nice

4 299 Inlägg
20 december 2007
Fan va flyt ni ska ha då. Ska flytta från stockholm, här e alla snutar så griniga wink

Bry mindre, varva mer
5 753 Inlägg
20 december 2007
klart poliserna kan vara schyssta... har bara blivit stoppad en enda gång av en grinig polis och även då slapp jag böter trots att han hade en grinig inställning eller vad man ska säga smile

men jävla tur du hade iaf smile men passa dig, nästa gång kanske du inte har samma tur smile

Jag skryter inte gärna och spelar inte känd men jag är född till en stjärna och kommer dö som en legend!

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
_Glenne_ skrev:
klart poliserna kan vara schyssta... har bara blivit stoppad en enda gång av en grinig polis och även då slapp jag böter trots att han hade en grinig inställning eller vad man ska säga smile

men jävla tur du hade iaf smile men passa dig, nästa gång kanske du inte har samma tur smile

he he he...nä jag vet.....i går så lyckades jag upptäcka dom i tid.....bromsade in och la mig framför dom, då körde dom om å ba kollade på mig....markerade  "vi har sett dig" lixom smile...då va re en sänkt volvo med tonade rutor....jävla fulingar smile...i dag så va re en volvo kombi.....dom maskerar sig dom små rackarna....en polare vart stoppad av en caddy, med stege på taket å allting, då hade dom "klätt" ut sig till hantverkare. *S*

863 Inlägg
20 december 2007
Jag blev stoppad en gång i somras efter att ha race:at mot nån bmw, kom upp i ca 120 på 50 väg (E4:an genom stan 02:30 en lördag natt) han va lite grinig och försökte få mig att erkänna att de gått minst 70 men jag blåneka å sa att de aldrig gått över 50 å jag hade tjejen med mig som höll med mig, insåg rätt snart att han inte hade nån fart och var ensam i bilen så jag stog på mig, han sa då att de bara skulle bli en varning denna gång men sen hörde jag av en kompis att han fick skriva under ett papper att han fått en varning? Jag fick inget papper? smile

Måste man skriva under för att ha fått en varning eller vad gäller? smile

Rätt drygt av honom att hota sådär annars tycker jag!

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Mister_Opel skrev:
Jag blev stoppad en gång i somras efter att ha race:at mot nån bmw, kom upp i ca 120 på 50 väg (E4:an genom stan 02:30 en lördag natt) han va lite grinig och försökte få mig att erkänna att de gått minst 70 men jag blåneka å sa att de aldrig gått över 50 å jag hade tjejen med mig som höll med mig, insåg rätt snart att han inte hade nån fart och var ensam i bilen så jag stog på mig, han sa då att de bara skulle bli en varning denna gång men sen hörde jag av en kompis att han fick skriva under ett papper att han fått en varning? Jag fick inget papper? smile

jag har ingen aning.....fast va då, en notering i datorn kan dom väl göra lite hur dom vill...eller?

2 118 Inlägg
20 december 2007
Mister_Opel skrev:

förbi Max å de ? tongue rätt soft sträcka att race'a på om man har tur me lysena ;P

D.i.l.l.i.g.a.f

863 Inlägg
20 december 2007
NJ_ skrev:
Mister_Opel skrev:

förbi Max å de ? tongue rätt soft sträcka att race'a på om man har tur me lysena ;P

Jepp startade utanför självaste polisstationen och drog iväg norrut förbi max och upp till rondellen wink

Stöttad av: NYMEK. Pulverline. Ursviken Technology. Autodelar. RisEtrade. MECA. MABI Hyrbilar. Gulf Skellefteå. Skellefteå Bil. Skellefteå Reklam. JBW Färg & Kem. OKQ8 Klemensnäs. LAHEGA. LAITIS.
Följ Golfens renovering! http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=209892

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 december 2007
Du hade flyt! Inget du ska skryta över. Hade jag varit polis så hade jag tat o klippt ditt kort i bitar framför nyllet.
Det är sånna som dig som skapar olyckor! Fått körkortet med i en gott & blandat påse kanske?

C H E V R O L E T <3

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Children-Of-Bodom skrev:
Du hade flyt! Inget du ska skryta över. Hade jag varit polis så hade jag tat o klippt ditt kort i bitar framför nyllet.
Det är sånna som dig som skapar olyckor! Fått körkortet med i en gott & blandat påse kanske?

hahahaha....du jag hade körkort innan du ens simmade i din farsas pung...så ta å varva ner snacket lite va! Jag har åxå kört en hel del på bana genom åren! Så jag klara nog av 120 blås på en motorväg utan nån större trafik på.....kan köra för dom andra åxå serru smile  Dessutom så skryter jag inte alls. Om du hade orkat läsa HELA mitt inslag, så hade du sett att jag försöker belysa att det faktiskt finns schyssta snutar ute på vägarna. Och om du dessutom e trött å ´gring så tycker jag att du ska gå å lägga dig.....häng på i tråden...eller LÄGG NER...låt oss som har lust att snattra om det göra d i fred i stället!
E så jävla trött på alla grin Ollar som fins på den här sidan emellan åt1

. : F a d e r a t o r : .
5 042 Inlägg
20 december 2007
TTTTT skrev:
Children-Of-Bodom skrev:

hahahaha....du jag hade körkort innan du ens simmade i din farsas pung...så ta å varva ner snacket lite va! Jag har åxå kört en hel del på bana genom åren! Så jag klara nog av 120 blås på en motorväg utan nån större trafik på.....kan köra för dom andra åxå serru smile  Dessutom så skryter jag inte alls. Om du hade orkat läsa HELA mitt inslag, så hade du sett att jag försöker belysa att det faktiskt finns schyssta snutar ute på vägarna. Och om du dessutom e trött å ´gring så tycker jag att du ska gå å lägga dig.....häng på i tråden...eller LÄGG NER...låt oss som har lust att snattra om det göra d i fred i stället!
E så jävla trött på alla grin Ollar som fins på den här sidan emellan åt1

Säkert att du var. . .
Spelar la fan ingen roll om du nu har kört på bana i 30 år. Olyckor händer dom bästa med!
Så skippa ditt proffskörnings snack!
Ska inte störa mer heller av din ondördiga tråd.
Visst fan finns det schyssta poliser men bara tanken.

C H E V R O L E T <3

905 Inlägg
20 december 2007
Har då bara råkat ut för en dryg polis, men han varfrån lule så han räknas fan inte big_smile

Annars har man fått blåsa efter 140-150 på 70väg och sen blivit önskad trevlig kväll och inget mer med det.

Blev ståendes mitt i en rondell för nån vinter sen och polisen glider fram och bara undrar om jag hade för mycket att åka med i volvon big_smile (Smile and wave boys, smile and wave).

Blivit stannad för trasigt bromsljus, men han sa väl mest bara att jag har ju iofs två sen prata vi lite annat skit typ minimoto och andra roliga grejjer smile

Polisen är oftast trevliga är min uppfattning iaf dom här uppe i piteå och umeå trakten (förutom lule men dom kan man juh inte räkna in:))

2 118 Inlägg
20 december 2007
loffe007 skrev:
Har då bara råkat ut för en dryg polis, men han varfrån lule så han räknas fan inte big_smile

Annars har man fått blåsa efter 140-150 på 70väg och sen blivit önskad trevlig kväll och inget mer med det.

Blev ståendes mitt i en rondell för nån vinter sen och polisen glider fram och bara undrar om jag hade för mycket att åka med i volvon big_smile (Smile and wave boys, smile and wave).

Blivit stannad för trasigt bromsljus, men han sa väl mest bara att jag har ju iofs två sen prata vi lite annat skit typ minimoto och andra roliga grejjer smile

Polisen är oftast trevliga är min uppfattning iaf dom här uppe i piteå och umeå trakten (förutom lule men dom kan man juh inte räkna in:))

så jävla sant !! lulesnutarna är fan värre än rysslands snutar..! I pite tipsade dom till och med mig om vart vi skulle drifta/sladda efter att jag blev stannad mitt i stan efter att ha driftat runt i en rondell ;P

D.i.l.l.i.g.a.f

Maskin stundent!
218 Inlägg
20 december 2007
bara att gratulera, skönt å slippa böter med! big_smile

"- Vi är inte fulla, vi har pollenallergi!!"

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
fan tydligen piteå man ska bo i smile

2 118 Inlägg
20 december 2007
TTTTT skrev:
fan tydligen piteå man ska bo i smile

hehe wink jajjamän big_smile

D.i.l.l.i.g.a.f

2 283 Inlägg
20 december 2007
Polisen som jag träffat i Laholm tror att det är lagligt med toning på framrutorna i alla fall när jag hade a-traktor.
Sen att däcken var max-slitna trodde de att jag fick ha med då den var traktor reggade.
Det mest roliga var nog när de stoppade mig och en polis frågar mig om det står i lagen att man måste ha bälte i a-traktor och jag svarar nej för det har ju inte jag i min a-traktor (även fast jag ville ha det).

Då svara han, jaha då gjorde jag rätt när jag sket i att bötfälla en kille häromdagen.

R.I.P. Michael Jackson!

3 059 Inlägg
20 december 2007
Mycket skitsnack o drömmar i denna tråden, kul o läsa.
Bästa skämtet jag läst idag.. "Caddy med stege på taket, utklädda till hantverkare..".. *ASG* *ASG* HAHAHAHa killen har ju problem med sig själv.. Ja de finns ju namn för sånna som tror på sitt eget skitsnack.. *ASG**DHL**UPS*

Själv har jag bara blivit invinkad 1 gång i körkort/nykterhetskoll under hela min körkortstid.
Senast redigerat av Smajly (20 december 2007)

945 Inlägg
20 december 2007
Trådstartare
Pikey skrev:
Polisen som jag träffat i Laholm tror att det är lagligt med toning på framrutorna i alla fall när jag hade a-traktor.
Sen att däcken var max-slitna trodde de att jag fick ha med då den var traktor reggade.
Det mest roliga var nog när de stoppade mig och en polis frågar mig om det står i lagen att man måste ha bälte i a-traktor och jag svarar nej för det har ju inte jag i min a-traktor (även fast jag ville ha det).

Då svara han, jaha då gjorde jag rätt när jag sket i att bötfälla en kille häromdagen.

hahaha...vilken härlig snut....en riktig bra kille jue smile

Sök