2093
Sök

Tips på bra Hiphop

Varningar. 36
1 200 Inlägg
21 december 2007
Har inte läst igenom tråden men "If you give it to me, i give it to you, i know what´s you want är busta rhymes ft. mariah carey - "If you give it to me"

Sen lite övriga tips;
Sean price - boom
Sean price - onion head
Royce da  59 - boom
rza ft. gza - hiphop fury

Bara bra smile

Fjädrar är för fåglar och Roger Pontare.

9 108 Inlägg
21 december 2007
FordEsci skrev:
MilleN skrev:
Dom viktiga skorna wink

Riktigt skön låt: http://www.youtube.com/watch?v=W8-Mn7N4JZU

Fan vad bra. Detta ska inhandlas.

Alla deras låtar finns gratis att ladda ner på www.rappareisamverkan.se (förutom plattan med den låten på hehe, den finns att köpa på Itunes) Sjukt bra men sjukt underskattade cool

En annan video jag slängt ihop till en låt av en av rappareisamverkan-gubbarna:

Master
179 Inlägg
21 december 2007
Glöm inte Clipse! Riktigt feta, Trill är en redig bassprängare!
Sen har vi ju N*E*R*D med lite rockinfluenser.. Bra skit. Adam Tensta med ffs!

Dilated People, Gangstarr, Aesop bl.a. var ju nämnda.. N.W.A är riktigt bra och old-shool.. Fuck tha police är klockren när man cruisar big_smile

Bilplåtslagare
324 Inlägg
21 december 2007
MilleN skrev:
FordEsci skrev:
MilleN skrev:
Dom viktiga skorna wink

Riktigt skön låt: http://www.youtube.com/watch?v=W8-Mn7N4JZU

Fan vad bra. Detta ska inhandlas.

Alla deras låtar finns gratis att ladda ner på www.rappareisamverkan.se (förutom plattan med den låten på hehe, den finns att köpa på Itunes) Sjukt bra men sjukt underskattade cool

En annan video jag slängt ihop till en låt av en av rappareisamverkan-gubbarna:

Hur laddar man ner där? Hittar inte rätt tror jag. Laddade ner "Kär i din mamma" med "Dom viktiga skorna" , Så jävla skön:D

9 108 Inlägg
22 december 2007
FordEsci skrev:
Hur laddar man ner där? Hittar inte rätt tror jag. Laddade ner "Kär i din mamma" med "Dom viktiga skorna" , Så jävla skön:D

hehe ja den är riktigt nice, rekommenderar även Prinzens soloplatta "Varför jag dricker", helt genialisk! Bara att gå in på respektive grupp och trycka på plattorna till höger smile

Ja jag vet faktiskt inte hur man tankar på Itunes men sök lite varstans så ska du nog hitta.
Dom viktiga Skorna - Varför svälter folk (när mat är så gott) heter skivan, jag köpte ett av dom 150 signerade exen dom hade som 'riktiga' plattor smile

137 Inlägg
22 december 2007
MilleN skrev:
MORT skrev:
MilleN, haha trodde jag var ensam om att lyssna på dem. Lyssnat nåt på Färska Prinsen o Keffat Liv då? smile

Jodå, har haft alla deras låtar inlagda på telefonen i något år nu utan att lyssna på något annat wink Man kan säga att jag är lite besatt ja. Snart kommer det nya plattor med Prinzen och The Keffat Liv också cool Det är jag som klippt ihop youtube-videon förresten haha.

Haha nice video!

"Shackle-razzle-futzal-craz"

Bilplåtslagare
324 Inlägg
22 december 2007
MilleN skrev:
FordEsci skrev:

hehe ja den är riktigt nice, rekommenderar även Prinzens soloplatta "Varför jag dricker", helt genialisk! Bara att gå in på respektive grupp och trycka på plattorna till höger smile

Ja jag vet faktiskt inte hur man tankar på Itunes men sök lite varstans så ska du nog hitta.
Dom viktiga Skorna - Varför svälter folk (när mat är så gott) heter skivan, jag köpte ett av dom 150 signerade exen dom hade som 'riktiga' plattor smile

Färska Prinzen-Det kanske blir jag, grymt skön:D

puff
22 december 2007
Lil jon, har bra låtar och sjuk bas i dom. smile

Sök