toarulle skrev:
caromania skrev:
Griffin skrev:
fördelen med en colt är att du kan modda dit en evo subframe motor och låda. sen svetsar du mitten diffen och trimmar upp motorn till 500 hk. ganska driftsäkert på en 4g63. då har du en skit fräck lite bil ju
Mvh Mats
Fördelen med en Civic är att du kan riva ur baksätet o slänga i en Griffon 89 V12 på 2350 hästar, svetsa på en axel på utgående propelleraxeln, länka ihop med en kortad bakaxel från en Opel Blitz o dundra på. Det finns bara en hake, men det fixar du: Axeln på Griffonmotorn roterar åt fel håll, men det löser du genom att montera Blitzaxeln upp och ner, eller skaffar fram en växel från en Seafang som hade mot-roterande propeller.
Då blir det en skitfräck liten bil.
om du inte kan lägga ett seriöst bidrag i konversationer mellan vuxna så behöver du inte göra det alls!
Mvh Rulle
Åfan, jag trodde det bara var småpojkar här? Mitt inlägg är precis lika seriöst som alla andra "swap"-inlägg.
Nedanför har jag lagt in originalfrågan i denna tråd. Läs det inlägget igen, tack! Vad fn frågar han?? Roligast... Billigast o äga/köra... Håller bäst... Tror nån stackare här på detta forum att killen vill byta motor o ha en som har 500 hästar????? Om man byter motorn till en annan i en Colt Gti så blir bilen olaglig och omöjlig att besiktiga utan att man köper sig fri med "big bucks"-intyg.
Om man frågan om en 15 år gammal japansk Gti (som lee_jr gör) så är man förmodligen inte intresserad av att byta delar för tiotusentals kronor.
Mitt råd till alla småpojkar är: Köp en Bilsport, vänta tills mamma och pappa inte är hemma och lås sedan in er på muggen.
_lee_jr skrev:
vill bara veta vilken av de är
roligaste o
billigast att äga o köra och håller bäst?
bägge är års modell 93..
vilken skulle du själv köpa om du har mellan de 2
Senast redigerat av caromania (26 december 2007)
When the eagles are silent, the parrots begin to jabber.