Vi ville ut å åka, En polare hade körkort så han fick köra. Dock hade han aldrig kört bakhjulsdrifft innan och fick försig att driffta i 70km/h genom en rondell.
Det gick inte så bra, Över en refug över på andra sidan vägen. Upp på trottoaren på andra sidan vägen sedan tillbax över båda filerna och in i berget på andra sidan vägen haha jaja.. Den var försäkrad och alla klarade sig undan med lite blåmärken och nackont. Så det var väll lite roligt endå..
Mitt bälte fasstnade, Så jag satt fasst i 10min innan dom fick tag på en kniv och kunde skära loss mig, Lite tur att bilar inte fattar eld lika lätt som i alla amerikanska filmer.. Då hade jag var t en fläskkotlette idag..
Bil på skolan. Köpt smällad i USA, tryckt i chassie + tak, felade omkring 10cm på vänster rambalk om jag inte minns galet. Riktad och lite nya detaljer på.
Taket låg 4cm omlott när den rullade in.
Tänkte bryta lite och visa hur bra det blir efter oxå;) CaroLiners nya riktbänk är underbar att jobba med, ni som är plåtisar här har ni nybänken ni med? Är ju en jäkla skildnad mot förr, tar ungefär 1-2 timmar att mäta upp en bil nu, mycket smidigt:)
Vi ville ut å åka, En polare hade körkort så han fick köra. Dock hade han aldrig kört bakhjulsdrifft innan och fick försig att driffta i 70km/h genom en rondell.
Det gick inte så bra, Över en refug över på andra sidan vägen. Upp på trottoaren på andra sidan vägen sedan tillbax över båda filerna och in i berget på andra sidan vägen haha jaja.. Den var försäkrad och alla klarade sig undan med lite blåmärken och nackont. Så det var väll lite roligt endå..
inte direkt den mest våldsamma krocken i diskussionen, men likväl fick en sprillans ny pickis kontakt med min dragkrok, skulle till att svänga in på gårdsplanen:/.
200 mil hade han kört med sin bil, det roliga var att det knappt märktes på hans bil förrän man gick nära och såg millimeterskillnader mellan framskärm och huv tyckte att all denna plast och skit skulle ligga i smulor på vägen:P...
Senast redigerat av volvo_addiction (22 december 2007)
kan ju lägga upp min opel kadett jag köpte på torsdagen åkte och jobbade på fredagen och flög helikopter från olyckplatsen på e18 efter lite voltande i 160.
inte direkt den mest våldsamma krocken i diskussionen, men likväl fick en sprillans ny pickis kontakt med min dragkrok, skulle till att svänga in på gårdsplanen:/.
200 mil hade han kört med sin bil, det roliga var att det knappt märktes på hans bil förrän man gick nära och såg millimeterskillnader mellan framskärm och huv tyckte att all denna plast och skit skulle ligga i smulor på vägen:P...
Denna tråd kunde blivigt låg då vi laga runt 100 krockade bilar i veckan.
lite nyfiken hur stort ställe du jobbar på ? om ni fixar 100 krockade bilar i veckan ? Hur många boxar för lack har ni ?
Vi har två sprutboxar med en torkugn efter varje. sedan har vi en mindre box med torkugn för mindre delar tex stötfångare. plus ett sprut rum för spottrepair.
Denna tråd kunde blivigt låg då vi laga runt 100 krockade bilar i veckan.
lite nyfiken hur stort ställe du jobbar på ? om ni fixar 100 krockade bilar i veckan ? Hur många boxar för lack har ni ?
Vi har två sprutboxar med en torkugn efter varje. sedan har vi en mindre box med torkugn för mindre delar tex stötfångare. plus ett sprut rum för spottrepair.
Tycker ändå att 100 bilar/vecka låter väldigt högt. Det måste vara när det är som mest, kan ju inte snitta 100 bilar/vecka.
100 bilar på en vecka är ju 20 om dagen.. alltså 2,5 bilar per timme om man jobbar 8 timmar per dag vardagar.. låter mycket
Kontakta mig om ni vill få bilen fotad i Karlstad med omnejd.
------------ www.ENfoto.nu ------------- www.karlstadracing.nu - för bilfolk i Karlstad med omnejd.
Polarens bil. Så här går det när idioter skruvar loss bultar till hjulen! Inte det värsta men vi var ca 1 meter från att smälla i i en kommande lastbil.