3174
Sök

Räkna upp de absolut meningslösaste utrustningen i din bil

Rutinerad medlem
1 938 Inlägg
23 november 2005
#21
"Hålen" i taklistarna för skidställning, lampa i bakluckan (har dock kopplat ur den), askkopp och cigarettändaruttag tongue


doktor
10 Inlägg
23 november 2005
#22
jag har nån liten "acoustic zoom"(stavning) som satt i bilen i original, en liten högtalare precis nedanför stereon som ska va bra för nånting. Ska ge lite djup i ljudet från stereon eller nåt...?   smile

77 Inlägg
23 november 2005
#23
ciggtändare o askopp e ju kanon har 3st o de e nog den enda utrustningen ja har mä...

direktörn

77 Inlägg
23 november 2005
#24
ahaaa den nickande hunden på hatthyllan e meningslös!

direktörn

Driver
2 111 Inlägg
23 november 2005
#25
140-occe skrev:
ciggtändare o askopp e ju kanon har 3st o de e nog den enda utrustningen ja har mä...
vad ska man med det till? säg inte att du röker i bilen?...enda är väl om man skulle skaffa laddare till mobilen som går i cigguttaget.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

Säljare
341 Inlägg
23 november 2005
#26
bromspedalen wink

nej då... den kan allt vara bra att ha ibland...

annars är det nog ett litet fack som är i handskfaket som det är ett litet lock till..... varför inte göra handskfaket till ett stort fack istället...

Chaffis Farssa. (Fr.o.m. 060314)
1 660 Inlägg
23 november 2005
#27
140-occe skrev:
ciggtändare o askopp e ju kanon har 3st o de e nog den enda utrustningen ja har mä...
Ciggtändaruttaget ä kanon! Många saker att använda som laddare till moben & "nödlampan", kyl/värmebox, kaffebryggare/vattenvärmare åsså nu till jul: ljusstake och eller julgran /ar.. U name it!  Hehe.

Annars är väl onögig utrustning i somarbilen angeleyesen o neonet, har ju ingen direkt nyttig funktion men det är häftigt!!!
Senast redigerat av GT90 (23 november 2005)


39 Inlägg
24 november 2005
#28
snurr siffrorna i takkonsollen på min camaro .
Mvh John.


Team Kränghäng
657 Inlägg
24 november 2005
#29
hastighetsmätaren :-)

Team Frosth
Car Custom & Tuning | carcustomtuning.se

draminbil.nu
1 382 Inlägg
24 november 2005
#30
Tror att stereon i bubblan är det onödigaste!! Eftersom det inte finns några högtlare
Annars tv antennen i bussen wink


OO=00=OO
132 Inlägg
24 februari 2007
#31
e46 att kuna öppna bagageluckan via nyckeln! måste ju ändå lyfta upp den då kan man ju trycka på knapen på luckan!

Det är bara döda fiskar som följer med strömmen

Kettunen
24 februari 2007
#32
Att när man lägger ner bagage luckan så drar en arm ner luckan av sig själv. Totalt meningslöst. Man får absolut inte smälla igen den. Man måste lägga ner den luuuuungt o fint på firebirden

519 Inlägg
24 februari 2007
#33
Osthyveln på bakluckan, den är både ful och gör ingen nytta.

Sleeper
3 084 Inlägg
24 februari 2007
#34
det lilla faccket som sitter under stereon helt onödigt pyttelitet så man kan inte ha nått i det men tar en jävla plats

Usama C4 whitehouse, Clinton runs for barrack and bin ladin behind bush, where Bill plays with maiden - Run to the hillary, saddamly Reinfeldt FRA the quida(basen) makes law and Al become a bloody gore.
Dirka dirka muhammed Djihad!

C70 byggande djurvårdare
545 Inlägg
24 februari 2007
#35
måste va bogserlinan o startkablarna;)

Två ord räcker, SAAB knäcker

Inga konstigheter
2 064 Inlägg
24 februari 2007
#36
Hade ett par onödiga askkoppar i bakre passagerardörrarna, dom åkte bort omedelbums. smile

Det enda onödiga jag har kvar är "SIRIUS" sattelit-radio. big_smile Rätt coolt dock, man kan sitta och välja kategori på vad man vill lyssna på, i princip som mp3-radio (shoutcast). Dock blir det NO SIGNAL när man försöker. sad Finns nämligen inga sånna satteliter över sverige och dessutom måste man pröjsa abonnemangsavgift. X_x


Edit:
Redbull skrev:
"follow me home" är överlägset den mest onödiga funktionen på min bil.

mvh
Vad är det för funktion? O_o
Senast redigerat av FL3JM (24 februari 2007)


845 Inlägg
24 februari 2007
#37
4 st totalt oviktiga mätare som han jag köptebilen av försökt kopplat in men inte lyckats..


933 Inlägg
24 februari 2007
#38
FL3JM skrev:
Hade ett par onödiga askkoppar i bakre passagerardörrarna, dom åkte bort omedelbums. smile

Det enda onödiga jag har kvar är "SIRIUS" sattelit-radio. big_smile Rätt coolt dock, man kan sitta och välja kategori på vad man vill lyssna på, i princip som mp3-radio (shoutcast). Dock blir det NO SIGNAL när man försöker. sad Finns nämligen inga sånna satteliter över sverige och dessutom måste man pröjsa abonnemangsavgift. X_x


Edit:
Redbull skrev:
"follow me home" är överlägset den mest onödiga funktionen på min bil.

mvh
Vad är det för funktion? O_o
"follow me home" är att innan du går ut så trycker du på helljuset två gånger har jag för mig sen så stänger du dörren och då kommer framlyserna lysa i 30sek

hoppas du förstår tongue
Senast redigerat av martincool (24 februari 2007)


1 453 Inlägg
24 februari 2007
#39
Beror ju på vad du räknar som onödift, är allt som räknas som ren bekvämlighetsutrstning onödigt? Massage i stolarna låter som en bra idé när man åker långa sträckor tycker jag. Dock undrar jag varför du har TVÅ bilar med samma utrustning om du ändå tycker den är onödig?
Black Knight skrev:
E46:an

Svanskota-massage
Elgardin till bakrutan (Ok, det är snyggt, men är det verkligen nödvändigt?)
Fällbar baksäte
Skidfack (kan inte ens åka skidor) big_smile

E38:an

Telefon
Massage i sätena
Elektronisk fällbar bagagelucka
Smart kille... smile

olagbg skrev:
meninglös utrustning, satte in 2 st 7" skärmar i mitt bagage i sommras snacka om onödigt, när f.......n ska jag titta på dom...


9 108 Inlägg
24 februari 2007
#40
Rövvärme i baksätet tycker jag är onödigt, finns på alla Omegor smile



Sök