3055
Sök

ps3 network frågor

Saab raggare : )
887 Inlägg
28 december 2007
Trådstartare
tjooooo har skaffat mig ett ps3.. och koppla in internet på dirren och ville tanka spel.. men insåg snart att de mest fans demos och endast ett fåtal fullversioner (förstår ju varför dom vill att de ska säljas i butik men..)

men till min fråga.. finns det bara dom spelen där att tanka?

sen också.. tekken spelet som finns som fullversion för 199 kr.. den heter nått me online..
men är det vanliga spelet, och sen att de finns onlinepiss me?.. eller är det bara online.

antar att det är hela + online. men tänkte se om nån har tankat o vet va de är tongue

Turbo.. Because Im worth it :)

1 311 Inlägg
28 december 2007
nej det finns tyvärr inte så många fullspel på psns, men de som jag tankat är grymt roliga... de "stora" spelen som du kan tanka hem är väl warhawk och tekken, som förörigt är ett onlinespel med arcademode i singelplayer endast! men vill du kunna tanka hem mer spel kan du göra ett USA-konto, det gjorde jag, följ guiden som finns på www.ps3bloggen.se

grttis och lycka till! *kastar mig i soffan och lirar lite gh3*

Kolla mitt projekt: Bygger driftingbil - 2,5l 16v 440hk 540nm
http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 57#p669957
Läs mer på www.gatbilar.se/corpze

66 Inlägg
28 december 2007
Det är nog bara online delen i tekken5 du sett.. finns två separata nerladdningar.. en med det "vanliga" spelet (tekken5) .. och en online version.. kan också säga att warhawk är en stor besvikelse.. det är som ett dåligt Battlefield.

DFFL
9 020 Inlägg
28 december 2007
Skapa ett amerikanskt och ett japanskt konto så kan du tanka fler spel.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

Sök