Det finns ju så många att välja på:D men R-fälgarna är snygga minst 18" tycker ja:P 850 r-fälgar som e 17" e snygga som fasen me men då ska det va LÅÅÅÅÅG profil på dom
Jag har, Jag har jag har..... ärligt talat så bryr sej inte folk om vad alla har på sin 850. Skriv vad han ska kirra ist eller lägg upp en bild. Dumt att skryta!
Jag har, Jag har jag har..... ärligt talat så bryr sej inte folk om vad alla har på sin 850. Skriv vad han ska kirra ist eller lägg upp en bild. Dumt att skryta!
Vad du än druckit, bjud, för det verkar som en riktigt ball tripp
Du tycker alltså det är vettigare att ta fram en bild och säga åt den personen att "kirra" just dom fälgarna än att ge exempel på det man har själv ? (Sålänge inte 10 pers på raken visar bilder på R-kopior)
Det vore väl snarare mer logiskt att visa bilder på en 850 med fälgar som kanske faller trådskaparen i smaken, av någon konstig anledning så är det dem som äger en 850 med andra fälgar än orginal som brukar ha dessa bilder online.
Tyvärr är R-fälgarna så populära att dom blir fula. Dom är dock snyggare än orginalfälgarna så det går ju tills man hittar bättre. Direkt dyra är dom inte heller
Nebula är snygga. Måste vara jobbigt att hålla dom rena dock. Inte lika vanliga på 850 heller.
Super DTM sitter på hälften av alla 740's så dom är inte direkt orginella.
Jag har Asa Pirate/Racing GT Black 18" men BBS Challenge är ju inte fult kostar en del men det är snyggt. Här är en 850 på garaget som har BBS Challenge kopior iof men: http://www.garaget.org/?car=18741&image=155309
Senast redigerat av Madhouse (19 februari 2008)
Det viktigaste är inte att ha rätt, utan att straffa de som har fel.
Jag är också ute efter några snygga fälgar till min 850. Jag tyckte att det var lite dåligt med svar här som passade min "vilja".
Jag vill ha fälgar som har en liten fälgkant. Bara där så försvinner hälften av alla inlägg i denna tråden(R-fälgarna försvinner). Jag vill ha något som alla andra inte har (Targa, Imola).