3654
Sök

Någon som vet vart jag kan finna Eclipse Bashögtalare?

Inläggskritiker
990 Inlägg
10 januari 2008
Trådstartare
Vart kan man hitta Eclipse bashögtalare 12" såna där, där själva mitten på hela högtalaren är som en aluminium skål.
Och låter dom bra ? har för mig att ja hört såna spela grymt för länge sen. Finns dem ens kvar längre?
Eclipse kanske bara är modellens namn ? heter märket nåt annat ?

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

329 Inlägg
10 januari 2008
Hammarslag skrev:
Vart kan man hitta Eclipse bashögtalare 12" såna där, där själva mitten på hela högtalaren är som en aluminium skål.
Och låter dom bra ? har för mig att ja hört såna spela grymt för länge sen. Finns dem ens kvar längre?
Eclipse kanske bara är modellens namn ? heter märket nåt annat ?

jag hade ett par sådana 15" föra sommaren och körde lite med och fungerade utmärkt...

men om du ringer till www.bilradiohuset.se och pratar med Marcus så borde han kunna hjälpa dig tror inte det fins nya att få tag i men han kanske har några liggandes tror att han har två 15" annars...

SM 1 i billjud 2006 ESPL Unlimited, 2007 ESPL Unlimited, Bassrace 139,9
Sm 2 i billjud 2007 Emma Racing och DB-Drag
43st 1á priser 2007 Har tappat räkning på alla 1á priser 2008
www.HerrNilsson.org Team Sound 4Fun www.Essen.Nu

400 Inlägg
11 januari 2008
Tjena!
Har lyssnat på Eclipse bas (sån me silvrig kona) och kan säga att helvette va den spela smile riktigt jäla tryck
Just den jag lyssna på var "rapp", inte så mycket djupbas.

Ride Like You´ve Never Been Hurt

Inläggskritiker
990 Inlägg
11 januari 2008
Trådstartare
CroZZeN skrev:
Tjena!
Har lyssnat på Eclipse bas (sån me silvrig kona) och kan säga att helvette va den spela smile riktigt jäla tryck
Just den jag lyssna på var "rapp", inte så mycket djupbas.

Ja jag har för mig att dom lät riktigt bra faktiskt, ja just me silvrig krona.
googlat men hittar dom ingen stans hmm

Saab 2,4L Smidda JE kolvar, Holset Hx40, Siemens 630cc, Quaife 6växlad rakskuren + Quaife ATB diffbroms. 515hk / 604nm bänkad hos Trollspeed

400 Inlägg
11 januari 2008
Han jag köpte stereon av, är/var åf för Eclipse, vet att den jag lyssnade på var köpt av den snubben...
Vet inte om han säljer fortfarande, då han smått lagt ner butiken i stan hmm

Ride Like You´ve Never Been Hurt

Team Autohifi!
865 Inlägg
11 januari 2008
www.bilradiohuset.se här hittar du Eclipse.
Samma ägare på denna butik som det är på Importören av Eclipse.
Ring Mackan på 033-135513 så kan han med 100% garanti hjälpa dig med en Eclipse bas eller vem som ev. skulle ha en hemma för demo till dig.

121 Inlägg
16 oktober 2009
nja, inte vart det finns, däremot vet jag att de spelar nått så fruktansvärt bra smile

75 Inlägg
16 oktober 2009
finns en beg 12" till salu i sthlm

Sök